התקנת מנעולים בדלתות

זה לא מדע טילים: 1.) קבל דלת, 2.) קבל חלקים, 3.) בריח עם מברג משושה, 4.) הכנס מברג משושה לבריח, 5.) הכנס מברג לדלת, 6. ) השתמש בבורג בתור פטיש כדי להכות את הפנים של הכלי עד שאתה שומע רעש מתכת, 7.) הסר משושה מהמברג, 8.) הסר את המברג (הפעם אתה לא יכול ללכת הביתה בלעדיו!), 9.) הסר את הדלת (שוב ), 10.) חזור לפי הצורך… זה הרבה יותר קל ממה שאתה חושב.

המחשבה הראשונה שלי הייתה שלא ניתן להשתמש במנעול משושה כדי לחבר בלם מת לדלת, אז הופתעתי מאוד לגלות שמכשיר כזה לא מכיל בעצם משושה. במקום זאת, אדם מת משתמש בסיכה (או, ליתר דיוק, בסדרה של סיכות) שעוברות דרך מסגרת הדלת בצורה קבועה מראש ועוצרים את הדלת אם היא מורמת או נגרמת בדרך אחרת להתחיל להתנדנד בכיוון הלא נכון. פינים אלו פועלים כמו הפינים במנעול סטנדרטי: חלקם עוברים דרך הדלת, וראשיהם יושבים מתחת לדלת בעוד השאר חודרים למסגרת וראשיהם יושבים מעל הדלת. הם מותקנים בדרך כלל על ידי מפעל באמצעות מכונה המסוגלת להתקין שלושה או ארבעה פינים בבת אחת בתבנית מוגדרת.

אבל מה אם אין לך "מת אדם" בעל שלושה או ארבעה פינים המקושרים לתבנית המדויקת של סיכות שנמצאת על הדלת שלך? מהי האפשרות הטובה ביותר שלך? אני לא הראשון ששאל את השאלה הזו, כמובן, והתשובה שלי היא להשתמש בסיכה שנראית הרבה כמו "סיכת המנעול" המקורית המשמשת ברוב הדלתות ה"ידניות" שיש למנעולן בנהריה.

סיכה מס' 1 משמשת לנעילת הדלת במצב סגור. כאשר הסיכה הזו מותקנת בצורה נכונה בדלת שמשתמשת בדפוס הסיכה המסוים הזה, זה פשוט עניין פשוט של הסרת הסיכה ואז הכנסת אחד הפינים שנמצאים על סיכת מת טיפוסית. לעומת זאת, הפינים האחרים אינם משמשים בדרך כלל על סוג זה של דלתות סיכות ואנחנו בדרך כלל גם לא מתקינים אותם באותו דפוס מנהריה.

כדי לא להפוך את זה לפוסט ארוך אפרסם תמונות של דלתות הסיכה שאני מכיר. אני מקווה שהתמונות יבהירו את זה קצת יותר למי שעדיין לא יודע עליהן:

אבל אם אתה לא מכיר, אני מקווה שההוראות המהירות והמלוכלכות הללו (לפחות עבור הסיכות הספציפיות האלה) יתנו יש לך רעיון למה לצפות.
למידע נוסף על התקנת מנעולים בדלתות כדאי להעיף מבט ב- eyalock.co.il

הסר סיכה 1 במנעולים אלו המסופקים על ידי מנעולן בנהריה, "מספר הסיכה" הקובע את תפקוד הסיכה יודפס על ראש הסיכה. עם סוגים אלה של מנעולים, אשר מותקנים בדרך כלל על צירים מסוג "דחיפה", הסיכה ממוקמת בחריץ במשקוף הדלת שנועד לתפוס את הסיכה ולשמור אותה שם כשהדלת סגורה. בדרך כלל, חריץ זה נחתך דרך מסגרת הדלת באמצעות מסור חשמלי. כשהדלת פתוחה היא בדרך כלל נופלת לתוך החריץ הזה, אבל אם היא הוסרה מכל סיבה שהיא אולי לא המקרה.

הסרת סיכה היא פשוטה כמו הרמת הסיכה מלפני החריץ על ידי הפעלת לחץ על האף של הסיכה (החלק הבולט בראש הסיכה) עד שהוא מתרומם מהחריץ.

הכנס סיכה מספר 1 על דלת שיש לה דפוס סיכה כמו דפוס סיכות עם מנעולים אלה, החריץ של משקוף הדלת נמצא בדיוק באותו מקום כמו בסיכת מת. כאשר דלת עם דפוס סיכות מסוג זה נסגרת, החריץ תופס את הסיכה ודוחף את ראשה לתוך החריץ, ויוצר מנעול

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן