הקלה טבעית על אלרגיות

אלרגיות הן תגובת הגוף לאלרגן. אלרגנים הם חומרים שעלולים לגרום לתגובה אלרגית.

תגובות אלרגיות יכולות להיגרם על ידי דברים רבים ושונים, כולל אבקה, קרדית אבק, קשקשים של חיות מחמד ונבגי עובש. לחלק מהאנשים יש אלרגיות למזונות או תרופות מסוימות.

תסמינים של אלרגיות יכולים לכלול: התעטשות, נזלת, עיניים מגרדות, עיניים ואף דומעים, פריחה בעור (במיוחד בפנים), שיעול או צפצוף באוזיים, קוצר נשימה (אסתמה), כאבי בטן ובחילות (ממזון). אלרגיות, הקאות (מאלרגיות למזון).

טיפול טבעי לאלרגיות - allergy relief

טיפול טבעי באלרגיות

טיפול טבעי באלרגיות הוא תהליך שמתבצע במטרה לרפא את תסמיני האלרגיה. הטיפול הטבעי באלרגיות נחשב כחלופה לטיפולים הקונבנציונליים.

הטיפול הטבעי באלרגיות היה בשימוש עוד מימי קדם ונמצא כי הוא יכול להיות יעיל מאוד בריפוי תסמיני האלרגיה. ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולים טבעיים לאלרגיות וכולם נחשבים בטוחים ויעילים. הקלה טבעית לתסמיני אלרגיה היא הדרך הטובה ביותר להימנע מתופעות הלוואי של תרופות. זוהי גם דרך מצוינת להקל על תסמיני האלרגיה מבלי צורך ליטול תרופות כלשהן.

ההקלה הטבעית באלרגיות היא להיפטר מהאלרגנים הגורמים לתגובה האלרגית. בתחומי הבית זה יכול להיעשות על ידי שימוש במסנן HEPA, ושאיבת אבק.

הקלה באלרגיות

הדרך הטובה ביותר למצוא הקלה באלרגיות היא להימנע מאלרגנים שמעוררים אותם מלכתחילה. עם זאת, ישנן כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני האלרגיה.

חלק מהתרופות הטבעיות הללו כוללות:

  • שתייה מרובה של מים

  • אכילת מזון בריא

  • שינה מספקת

  • אמבטיה חמה עם מלחי אפסום

  • שימוש ב Neti pot

  • נטילת תרופה מסוג אנטיהיסטמין

כאמור, ישנן תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן לאלרגיות. אחת הפופולריות שבהם היא שימוש ב Neti pot, שניתן להשתמש בו כדי לשטוף אלרגנים וחומרים מגרים מהסינוסים וממעברי האף שלך. טיפולים טבעיים אחרים באלרגיות כוללים שימוש בצמחי מרפא, תוספי מזון וחומרים טבעיים אחרים.

לגבי נטילת כדור לאלרגיה – גלולות אלו נלקחות בדרך כלל בלילה לפני השינה כדי שיוכלו לפעול בזמן השינה.

ממה נגרמות אלרגיות?

אלרגיות הן סוג של תגובת רגישות יתר לחומרים בסביבה. אלרגיות נגרמות מתגובת יתר של מערכת החיסון לחומר שבדרך כלל אינו מזיק. אלרגיות יכולות להיות עונתיות או להתרחש לאורך כל השנה, והן יכולות להשפיע על כל חלק בגוף. תגובות אלרגיות יכולות לנוע בין קלות לחמורות, והן עלולות לגרום לתסמינים כגון:

  • גרד בעיניים, באף, בגרון או בעור

  • התעטשות, שיעול או צפצופים באוזניים

  • נזלת וגודש

  • פריחה אדומה ומגרדת המלווה בדלקת ואקזמה של העור

אנשים מסוימים עשויים לחוות תגובות קשות הדורשות טיפול רפואי חירום. תגובות אלו נקראות אנפילקסיס ויכולות לכלול קשיי נשימה או בליעה; נפיחות של הגרון או הלשון; אקזמה; סְחַרחוֹרֶת; וירידה בלחץ הדם.

המאמר בשיתוף אתר allergyfield.com – טיפול טבעי באלרגיות.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן