הפריה חוץ גופית – מה אתם מוכרחים לדעת?

אי פוריות זה מצב שבו בני זוג לא יכולים להיכנס להריון. זה לא באמת משנה האם מקור הסיבה זה הגבר או האישה. הרי על מנת להיכנס להריון צריך להיווצר מצב שבו שני בני הזוג מתפקדים בצורה תקינה. הפריה חוץ גופית נועדה על מנת לסייע לבני זוג להיכנס להריון, ולבצע את כל הפעולות השונות באופן מלאכותי. כך יהיה ניתן להתגבר על המכשולים, ולגרום לכך שבני הזוג יצליחו להקים משפחה. אך מה הם צריכים לדעת לפני שהם מכניסים את עצמם להליך שכזה?

מהם אחוזי הצלחה של הפריה חוץ גופית?

השאלה הראשונה שתעסיק אותך תהיה ככל הנראה על אחוזי ההצלחה של ההליך הספציפי הזה. אך לצערנו אי אפשר לתת תשובה חד משמעית הקשורה לשאלה הזאת. אחוזי ההצלחה משתנים בין כל בני זוג, וזה תלוי בלא מעט משתנים. אך ניתן להגיד כי בהשוואה למצב הקיים, האפשרות הזאת היא האפשרות הכי טובה שיש. אפשרות שיכולה לגרום לכך שבני זוג שמתקשים להביא ילדים לעולם – כן יצליחו להקים משפחה.

האם לטיפול יש תופעות לוואי ידועות?

כמו לכל טיפול רפואי, גם בעת הפריה חוץ גופית עלולות להופיע כל מיני תופעות לוואי. מגזין בייבי4יו מספר על כאבי בטן או תחושה לא נעימה לאחר ביצוע ההפריה. תופעות לוואי של לחץ וחרדה עלולות להופיע גם אצל הנשים וגם אצל הגברים. בשורה התחתונה תופעות הלוואי הללו הן זמניות בלבד, ולאחר סיום ההפריה הן אמורות לעבור. אם תופעות הלוואי ממשיכות גם אחרי תוכלו לפנות אל איש מקצוע רלוונטי.

האם הטיפול הזה אפקטיבי בבעיות פוריות אצל גברים?

יש כאלה שחושבים כי הפריה חוץ גופית נועדה על מנת להתמודד עם בעיות פוריות אצל נשים. אך כל מי שיצא לו לקרוא מגזין בייבי4יו מבין כי האפשרות הזאת יכולה לסייע גם בבעיות פוריות אצל הגבר. לא תמיד בעיות הפוריות מקורן אצל הנשים, לעיתים דווקא הגבר הוא זה שמתקשה לבצע את הפעולות הדרושות. לכן על ידי הפריה חוץ גופית ניתן להתגבר על המכשולים השונים ולהביא את בני הזוג למצב שבו הם מצליחים להיכנס להריון.

צילום:freepik

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן