אלוורה ברבדנסיס, הידוע בכינויו אלוורה, הוא שיח מרפא ששימש כבר מאות שנים. הוא שייך למשפחת Aloaceae, השייכת למין Aloes, משפחת צמחים עם מגוון רחב של יישומים רפואיים. במאמר זה אנו נדריך אתכם בכל מה שצריך לדעת על משמעותו וסמליותו, כמו גם כיצד לגדל אותו בבית. אנו גם נחזור לחיפוש קל יותר לחיפוש אחר מינים שיגידו לכם מה כולם יודעים על הזנים השונים של הצמח והשימוש הרפואי בהם.

המין המפורסם ביותר הוא אלוורה ברבדנסיס, שגובהו עד 3.5 מטר וגדל באזורים טרופיים וסובטרופיים באפריקה, אסיה והמזרח התיכון. הוא מייצר חומרים רפואיים בצורת מגוון עשבי תיבול ותבלינים, כמו גם בתמציות שמן ושמן.
למידע נוסף אודות אלופירסט ניתן לבקר באתר aloe-first.co.il

למרות שהזן השכיח ביותר של אלוורה בהודו

הוא אלו ברבדנסיס, ישנם זנים אחרים שניתן לגדל בגנים ובבית. מלבד Aloes barbadensis, ישנם מינים אחרים הנפוצים, כגון אלוורה ברגמוטנסיס ואלו-אדום. ישנם מספר סוגים של עלים אדומים בלבד מינים OE, בעוד מינים אלוורה עם עלים ירוקים הוא הנפוץ ביותר מכל הזנים.

זני אלוורה שונים מאוד זה מזה וזה מזה

כך שאולי בכל זאת תרצו לנסות את הזן "אלוורה ארבורסנס." הייתי ממליץ על זני אלוורה הטובים המתועדים היטב כמו Aloes Barbadensis ו- Alo – אדום, אבל אולי מישהו ירצה לנסות את הזן AlOE Ar boresens, במיוחד אם הוא זמין בהודו.

הידוע גם בשם אלוורה

כשמו כן הוא שמו הבוטני המלא, הוא גם שמו הנפוץ. המין המפורסם ביותר, שנכתב גם "אלוורה", הוא "אלוורה" או "אמיתי" אלוורה, מה שמכונה "אלו – ווראס", המגודלים למטרות תרופות שונות אך ידועים גם בשמות אחרים כמו אלו – אדום. , אייל – ירוק ועלא – כחול.

ישנם יותר ממגוון אחד של אלוורה

אך התרופות הנפוצות ביותר הן בוטוקס, אשר הוכח קלינית כבעל השפעה חיובית בטיפול במגוון מחלות כולל סרטן, דלקת פרקים, סוכרת, מחלות לב ועוד תנאים. זן "אלוורה ברבדנסיס מילר" נקרא בדרך כלל כאחד משני זני האלו הפופולריים ביותר, יחד עם "אלוורה – אדום" ו"אלו – ירוק ".

צמח האלוורה מקשט גנים פנימיים וחיצוניים ברחבי העולם ויש לו מאות יישומים רפואיים וקוסמטיים

חלק מהתרופות הצמחיות הפופולריות של פעם והיום מיוצרות מצמח האלוורה. ג'לים ומיצים הכלולים בצמחי האלוורה הם ג'לים פופולריים העשויים אלוורה ואלוורה פופולריים. הוכח כי ג'ל טרי מהצמח המסוים הזה מקל על כוויות שמש, ויש מגוון ג'לים בעלי עובי, צבע ותכונות משתנים.

לצמחים אגבה ואלוורה יש סובלנות בצורת גבוהה בגלל תכולת המים הגבוהה ותכולת הלחות הגבוהה שלהם, כמו גם שיעור גבוה של נוגדי חמצון.

מתברר שלצמחי אלוורה יש הרבה יותר מסתם ברך מגורדת להחלמה

הם משמשים גם לניקוי האוויר סביבם. הם חיים ומשגשגים בתנאים יבשים, שם הם מתאימים היטב, אך יכולים לשגשג גם בתנאים רטובים. על ידי גיזום ורעיחות מחדש בקיזוז, עם זאת, אתה יכול להבטיח שתמיד יהיה לך צמח אלוורה בבית כדי לשגשג. אם הוא נשמר כצמח מקורה, הוא יפרח בצורה פחות אמינה בשל תכולת המים הגבוהה ותכולת הלחות שלו, אך הוא תמיד ישגשג.

ישנם כ -300 מינים מזוהים והם נפוצים מאוד במוצרי צריכה רבים

אפקט הקירור והלחות של אלוורה הופך אותו לאחד הצמחים הפופולאריים ביותר למגוון יישומים. זה פופולרי במיוחד בשל תכונותיו האנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה. הוא הוטמע בכמה מהיישומים הרפואיים הנפוצים ביותר שלנו כגון טיפול בדלקת פרקים, פסוריאזיס ומחלות עור אחרות, כמו גם למטרות רפואיות רבות אחרות.

משפחת האיילים גדולה למדי עם כ -580 מינים והכלאות שונות, ואלו נמצאים ברחבי העולם במינים שונים של צמחים כמו עצים, שיחים, עשבים, שיחים, עצים ואפילו עצי עשב. אלוורה הוא רק אחד מהמינים הרבים הללו, אך הוא בהחלט המפורסם מכולם.

אלוורה

הוא יליד דרום-מערב חצי האי ערב ומטופח באופן נרחב ברחבי העולם, בניגוד לסוגים אחרים של אלוורה. סוג זה של צמח אלוורה הוא ייחודי בקרב זני אלוורה בשל שיפועו. נדרשות 3-4 שנים עד שגדול מינו, שהוא אחד הזנים הגדלים ביותר של אלוורה. המין הדרום אפריקאי אלוורה הוא המין הנפוץ והפופולרי ביותר בדרום אפריקה, אפריקה ודרום אסיה.