האם שווה לטוס לעיר סופיה?

מיקומו של המלון אידיאלי לטיול רגלי בסופיה, במרחק רחוב אחד בלבד משדרת ויטושה, רחוב הקניות הראשי של העיר. המלון ממוקם לשהות מפוארות בסופיה, וכולל חדרים מאובזרים היטב, שתי מסעדות, חדר כושר ונופים של ההרים מסביב. הוא גם קרוב למבנים היסטוריים רבים, ברים, מסעדות ומקומות קניות.

סופיה

היא עיר הבירה המסוגננת של בולגריה, הממוקמת על ראש הר ויטושה המתנשא. העיר מציעה טיולים בחינם, כנסיות היסטוריות ומוזיאונים, כמו גם גישה נוחה להרים הסמוכים, מה שהופך אותה ליעד תקציב מושלם. לסופיה יש הרבה מה להציע לתיירים בחיפוש אחר אירופה, תרבות ועוד בית כעיר עצמאית – מוזיאונים מלאים באוצרות עתיקים, כנסיות מהממות, שווקים עתיקים ושדרות.

סופיה

היא אחת הערים הוותיקות באירופה עם חורבות עתיקות במרכז העיר. למרכז העתיק של העיר סופיה יש קסם שאי אפשר להכחיש אותו למבקרים, וציוני דרך היסטוריים ממלאים את הרחובות כשאתם חוקרים את העיר. במקום להסתכל על הבניינים המשעממים והרחובות הסואנים של המרכז, חקור את סופיה ברגל.

התיאטרון הלאומי איוון וזוב

אמבט המינרלים של סופיה, קתדרלת אלכסנדר נבסקי (אחד הבניינים היפים בעיר), כנסיית ניקולס הקדוש, בית הכנסת סופיה, אתרים ארכיאולוגיים רבים בעיר, בניינים מודרניים ועוד הרבה אתרים רבים אחרים שווה לראות. המוזיאון ההיסטורי (כיכר באנסקי 1) הוא מוזיאון שנפתח לאחרונה בבניין היפהפה של מרחצאות העיר העתיקה. המוזיאון ההיסטורי כולל 8 חדרים המכילים תערוכות קבע המתחקות אחר ההיסטוריה של העיר מהתקופה הרומית ועד אמצע המאה ה -20.

אם לא אכפת לך מקור ושלג, במהלך חודשי החורף תוכל למצוא טיסה זולה לסופיה כדי לחקור את שפע המוזיאונים, הגלריות והבילוי התרבותי.

יש יותר מ -20 חברות תעופה המשרתות את סופיה

עם טיסות ישירות מערים רבות באירופה ובמזרח התיכון. ישנן ארבע טיסות ישירות בין לונדון לסופיה בשעות רגילות. ברגע שהטיסה שלך מגיעה לשדה התעופה של סופיה תוכל לקחת את המטרו למרכז העיר שם היא מחברת את תחנת האוטובוס עם התחנה המרכזית.

בנסיבות אלה

ניתן להסיט או להסיט טיסות בשדות תעופה בבולגריה או במדינות שכנות, ולהאריך את הנסיעה בשעות רבות. אם אתה נהנה מיעד מבודד שמעטים התיירים מבקרים בו, סופיה היא אידיאלית. עם זאת, אל תזמינו טיסה לסופיה עם המראות האופייניים לערים אחרות באירופה (ראו רשימת צ'ק).

ביקרנו בנובמבר האחרון

דחוקים בין מעבר לארבעה ימים מיוון ללונדון. עם תמונות של קתדרלת אלכסנדר נבסקי ומדרונות הסקי הנוצצים של הר ויטושה הסמוך, יש הרבה מה לראות. הזמנת טיסה מסופיה לבולגריה בטיסה בתקציב Ryanair היא נסיעה בלתי נשכחת.

הזמינו טיסות זולות לסופיה בין יולי לאוגוסט ותגלו שהטמפרטורות רותחות סביב סימן 28AdegC מדי יום. בחורף יורד שלג בסופיה, אך רובו נופל בין דצמבר לפברואר.

Grand Hotel Millennium Sofia מציע דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה

מסוק מסוקים, מרכז קונגרסים, שירות חדרים ושירות כרטיסים לאורחים. סופיה היא עיר בטוחה יחסית לרוב הערים האמריקאיות והאירופיות הגדולות. רעש אסור במרכז סופיה, וברים סוגרים את אזורי החוץ שלהם בשעה 22:00.

ארכיטקטורה יפה

אתרי סקי זולים ואתרים ארכיאולוגיים עתיקים מחכים לך בעת הזמנת טיסה זולה לסופיה, בולגריה, עם Ryanair. מטיילים באמנות יכולים לצפות לטיסות לגלריה הלאומית לאמנות זרה של סופיה, מכל המקומות. חבילות מציאה לשמש ולים משווקות לאירופאים, אך התיירות בבולגריה, ובסופיה בפרט, עדיין בחיתוליה.

ישנם סיור אחד או שניים חינם בסופיה ביום

בעיקר לעשרים ושלושים, עם משתתפים מעשרות מדינות. האוטובוס האחרון שמוביל סטודנטים מתלמידי סטודנטסקי בחלק הדרומי של העיר יוצא ממרכז העיר לאוניברסיטת סופיה ולארמון התרבות בשעה 23:30. הנסיעה לסופיה היא לעתים רחוקות יותר מ -10 ש"ח, והנסיעה משדה התעופה לשדה התעופה המרכז הוא 8 lv עד 15 lv.

סופיה

בולגריה, היא הבירה הזולה ביותר באירופה. לילה במלון ארבעה כוכבים עולה פחות מ -100 דולר. אוכל בולגרי טעים, וקל למצוא מפץ גדול לארנק שלך בסופיה. סופיה ממוקמת קרוב לראש מספר מדדי סבירות נסיעות, כולל TripAdvisor ו- TripIndex, וההוצאה היומית של ערים בשנת 2013 הייתה 15,842 דולר.

אם אתה מחפש דרך רגועה ליהנות מהטבע

שקול לטוס לסופיה כדי לחוות אמבטיות מינרליות מדהימות. ציפיתי לעיר שוממת, בעבר קומוניסטית, מלאה בארכיטקטורת בלוקים וחסרת אישיות, אבל מה שמצאתי היה הכל חוץ מזה. במקום זאת, הגעתי לעיר חכמה (פירוש המילה היוונית לסופיה היא "חוכמה").

הקסם של סופיה טמון בשיטוט ברחובות כרצונו

בחקר פארקי העיר, נהנה מבתי קפה, התבוננות בחיים האירופיים החדשים והטלת ספק ברעיון שורשיה המזרחיים. זוהי עיר שהומצאה פעמים רבות ומביאה כל פעם משהו אחר ורענן, ולא רק בתקופות החיוביות של הקומוניזם. רבים מהמבנים החשובים ביותר בעיר, כגון הקתדרלה, שהושלמה בשנת 1912, עדיין צעירים בסטנדרטים אירופיים.

לופטהנזה טכניק סופיה החלה את פעילותה ברבעון הרביעי של 2008 כאשר יותר מ -350 עובדים קיבלו הדרכה תחזוקה ותפעולית בבולגריה באתר בסיס שאנון

ואיירבוס A321 היה אחד הלקוחות הראשונים. הבירה מבושלת במבשלת הבירה סופיה אריאנה, שמשמעותה שמה.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן