האם פרגולה חשמלית היא מומלצת?

דלתות ומחיצות אלגנטיות מגינות עליכם, אך מה גורם לגינה שלכם להתעורר ומה הופך אותה למקום המושלם לפרגולה חשמלית?

מעוצבת ומתואמת כראוי על חלקה

פרגולה יכולה לספק מספיק צל כדי להפוך את אחר הצהריים החם ביותר לנעים. הוספת צל או סוככים לפרגסולה שלך יכולה לספק הגנה נוספת מפני השמש, הגשם והרוח, תוך הגברת הנוחות והנוחות של הפרגסולה. המכונה גם "סטרוקסור", הוא מאפשר לאור שמש כשאתה רוצה אותו ומשאיר אותו בחוץ כשצריך. אם אתה זקוק להגנה נוספת, אתה יכול להתקין כיסוי הצללה נשלף, אך הצמדת מפרשים או מפרשות צל לפרגולות היא דרך נוספת ליצור צל נוסף בחלל המגורים החיצוני שלך.

אם אתה רוצה לשלוט מתי יש לך שמש על המרפסת שלך

חופת פרגולה נשלפת עשויה עץ DIY עשויה להיות מה שאתה רוצה. אם אתה רוצה הגנה מפני תנאי אקלים, פרגסולה אולי לא בשבילך, אך חופה קבועה מציעה לך אפשרויות רבות כאשר אתה בונה אפרולה שתספק כיסוי למטבח החיצוני שלך או לאזור הבילוי שלך. גיליתי שאני אוהב את אזור המגורים בחוץ ושהוא לא כל כך שימושי בשעות אחר הצהריים של הקיץ כשהשמש שוקעת עלי.

החומרים שתבחרו לביתן או לפרגולה שלך ייראו נהדר בגינה שלך או אולי סביב תצוגת זיקוקים. אם אתם מחפשים דרך ליצור אזור מגורים חיצוני חדש המציע אנרגיה ושלווה, פרגסולה יכולה להיות ההשלמה המושלמת למרפסת או לסיפון שלכם.

בניית פרגולה למרפסת או לסיפון שלך

היא הרבה יותר זולה ממבנה עצמאי, ותוכל למצוא אפשרויות נהדרות חדשות ומשומשות באתר Backyard Discovery וגם באינטרנט. אם אתה מעוניין להוסיף פרגסולה חדשה מעץ או ויניל לחלל החיצוני שלך, נשמח לספק לך הצעות מחיר לכל ביתן. חפש גגות נשלפים לכל GAGsolas וקבל את העסקאות הטובות ביותר על Backyard Discovery. בעמוד זה אנו נראה לכם את המוצרים הקרובים אליכם ביותר, כך שתוכלו לקנות אותם ברשת ולחפש אותם.

אם אתם מחפשים חברת פרגולות ידועה שיכולה להציע פרגולה יוצאת דופן, חופות נפרדות וסוככים, אל תסתכלו רחוק יותר מפרגולות מערכות של פיט.

פרגולת R-Blade מצוידת במערכת גגות אוטומטית המאפשרת ניהול אקלים טוב יותר ואוורור טבעי

שקע 120 וולט מביא פרגולה קיבולת חשמלית, מושלם לשתילת גפנים, טיפוס על פרחים או התקנת רגלי שרף עמידות למניעת ריקבון ולחות אדמה. השתמש בגג החשמלי של הפרגולה שלך לגינה, לחדר או לחממה שלך על ידי הוספת אפשרויות צד כגון מסכים, זכוכית הזזה וכו '. השתמש בגג החשמלי של הפרגולה שלך לגינה או לחדרים ולקונסרבטוריונים, הוסף אפשרויות צד כגון מסכים או זכוכית הזזה . השתמש בגג החשמלי בגינה שלך או בחדר השמש עם אפשרויות צדדיות כמו שמשיות וזכוכית הזזה.

אם אתה רוצה להפוך את הפרגולה שלך למקדש פרטי

אתה יכול לחבר רשת גן בצד אחד או יותר או לעטוף בדים חיצוניים מעל העמודים. אפשרויות ליצירת מקלט על פרגולה כלולות עם להב R, כולל קיר חיצוני, קיר מקיר לקיר או אפילו חופה של צמחים או עצים.

אם הפרגולה שלך מותקנת בצד של בניין, אתה יכול להשתמש בסוככים נשלפים – בסגנון חופות. דרך ליצור חופה מסורתית מעל הפרגסולה, אך היא מאפשרת גם ליצור קיר בד מתכוונן.

בניית חופת פרגולה הנשלפת בעצמה היא דרך פשוטה וחסכונית יחסית לספק כיסוי מיידי למבנה שלך. זו יכולה להיות אלטרנטיבה מצוינת לחופה מסורתית ודרך מעשית מאוד לספק "כיסוי מיידי" למבנה, במיוחד כאשר הוא הוקם בצד של בניין.

הוספת אלמנט של יוקרה ואווירה לפרגולה

היא פשוטה כמו התקנת וילון חיצוני סביב ההיקף. הוספת מסך פרוגרסיבי יכולה להפוך את הפטיו או הסלון החיצוני שלכם לסלון חיצוני שנהניתם ממנו במשך שנים. האזנה לטלוויזיה או למוזיקה היא דרך נפלאה ליהנות מהמבנה המעניק צל של הפרגולה. התקנת רמקולים בעיצוב פרגסולה היא חובה נוספת, ואין ספק שתמצאו את המושלם למבנה החיצוני שלכם!

אם ברצונך לכסות את הפרגולה שלך

עליך להשקיע במערכת גג ממונעת ומתכווננת. אם אתה חושב שזה יכול להיות טוב אבל זה לא מעשי בגלל חששות מזג האוויר, אל תדאג. יש פרגולה נשלפת המכסה את החלק העליון של הפרגולה ומאפשרת לכם לעלות אביזרים כמו רמקולים, מאווררים וטלוויזיות ולעבוד בסוכך לקונצרט. אם תרצו שמש על המרפסת, תוכלו לבנות בית עץ נייח.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן