בושם דולצ'ה וגבנה

אין זלזול באמנות הבישום, אבל בהיסטוריה של הניחוחות קראתי לגברת הזקנה רדוקטיבית. בושם הוא עבודת אלדהיד אישית ואבקה. להגיד שאני מריח כמו גברת זקנה לא מסגירה כלום על בושם.

ב -12 החודשים הקודמים מכרה שיסיידו את חברת הטיפוח הפרטית שלה תמורת 1.5 מיליארד דולר ל- CVC

סוכנות הוגנות אישית מבוססת לוקסמבורג, וסיימה את הסכם הרישוי שלה עם חברת הבשמים דולצ'ה וגבאנה לדגמי יוקרה איטלקיים. אני עובד על ניחוח מעניין ושנוי במחלוקת לנסות. הניחוח מקיף פן מתוק של אננס, מעודן במנדרינה סיציליאנית.
על מנת לראות פרטים נוספים בתחום של בושם דולצ'ה וגבנה ניתן לבקר ב- perfume4all.co.il

מיני העץ של הברוש האיטלקי עוררו את הניחוח החדש הזה של ברוש קטיפה. בושם עוצר נשימה המדהים, שאין לעמוד בפניו ושמחה לחיים. הניחוח הוא נצחי, מסיציליה, שם המזרח פוגש את המערב ליצירת יופי טהור.

אנו עושים זאת כבר שנים ואנו עוקבים אחר עקבותינו עם פירורי לחם

לקוחות מרוצים ומארזים סגורים. אל תיקח את זה יותר מדי אישית, רוב זה רק הערה סרקסטית לגבי האופן שבו הרוסים רואים את שנות התשעים וכמה גרועים הם היו. האסקי המתנבא על עצמו משחרר יצירה. מיריות ברחובות טווין פיקס ועד קללות באנגלית להסוות הכל, המגמות העומדות בפני רוסיה הצעירה הפכו את מכונת הזמן הרוסית למכונת זמן של 1990. כחוויה קולקטיבית של 50 שנה, חווינו כמה מהמקרים המאתגרים ביותר שהוציאו אותנו לדרך.

תמלוגת הראפ סקריפטוניט זעזעו את רוסיה בשנה שעברה כשהודיעה על פרישה מההיפ הופ

קבוצה גדולה יותר מכפי שאתה יודע, קבוצת הרייב הרוסית הזו מוודאת שהעולם יקבל את מנת הטירוף הקבועה שלה. ביוני, "Headshot" של קרם סודה הגיע למקום הראשון בדירוג השירים שלנו.

המשלחת הזאת בת שמונה דקות היא רגועה ומרוממת בערך כמו מוזיקת האוס. המיקוד שלנו בתחום זה הוא בהיבטים של משפטים, חיים, עסקים ושותפים, שרכשתי במהלך השנים באמצעות ניסיון עצום.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן