אלוורה וטיפול פנים

אם בכוונתך להשתמש בג'ל אלוורה, על פי הדיווח עדיף לפנות לייעוץ רפואי מכיוון שאין מספיק ראיות לכך שהוא בטוח ומועיל לעור. ג'ל אלוורה מכיל תרכובת הנקראת רב-סוכרים המעוררים את העור לתקן ולעודד תאי עור חדשים להתיישב, אומר ד"ר קנת מארק, רופא עור מוסמך מניו יורק ומנתח סרטן העור של מוה. למרות שהוא עשוי לא לתקן את כל בעיות העור בפני עצמו, זה יכול לעזור להאיץ את התהליך בשילוב עם מוצרים אחרים.

ג'ל אלוורה יכול לשמש על סוגי עור שמנוני ומשולב לטיפול במחלות עור שונות

בנוסף לתכונות אנטיבקטריאליות חמורות, הוא מכיל גם חומצה סליצילית, חומר פילינג המסייע בפתיחת נקבוביות, מה שהופך אותו למועיל אם אתם מתמודדים עם פצעונים או שחורים. בנוסף למוצרי טיפוח העור של אלוורה, הג'לים המרגיעים שלו מציעים גם מרכיבים מרכזיים אחרים, כולל מיץ ליבנה, נתרן היאלורונט, תמצית לוז מכשפה ובטא גלוקן, המאפיינים הלוחציים, האנטיבקטריאליים והשבתיים.

Green Leaf Naturals Aloe Vera Gel מאופיין במרקם חלק כמשי הנספג בעור ובאמצעותו ניתן להקל ולהרגיע כוויות שמש

אקנה, מכונות גילוח, פסוריאזיס, אקזמה, עור יבש ועוד ועוד. ג'ל Amara Beauties Aloe Vera, שנוצר לחות והקלה מסביב, משתמש בכוח הריפוי של אלוורה טהורה בכבישה קרה כדי להרגיע וללח. הנוסחה הקלה, הסופגת ולא הדביקה שלה, הופכת אותו למושלם לשימוש לא רק על העור, אלא גם על השיער – מורחים אותו כדי למקם את ג'ל השיער שלך או כמרכך לגדילים חזקים ובריאים יותר.

עם 93 אחוז תמצית עלים אלוורה טהורה וזיהומים בעור

ג'ל האלוורה המרגיע הוא ג'ל רב-תכליתי המרגיע, מרגיע ומלחלח עור לח ויבש בתערובת של מרכיבי הזנה. מסיכת פנים זו מנוסחת עם ג'ל אלוורה ובננה לחות והבהרה ופועלת לכל סוגי העור, מהרגיל לרגיש.

אלוורה מונע הזדקנות של עור מוקדם, מתקן את תאי העור ומשפר את גמישות העור בנוסף להפחתת קמטים גלויים וקמטים עדינים בפנים. זה לא רק מקל על כוויות שמש, אלא גם יכול לעזור במצבי עור רבים כגון כוויות קור, פסוריאזיס וכוויות קור.

"בנוסף לתחושת הקירור

הצמח מספק לעור השרוף ויטמינים ומינרלים. בשל בריאותו, יופיו ותכונות הטיפול הרפואיות והטיפוחיות שלו, אלוורה נחשבה על ידי מדענים יוונים כתרופת פלא אוניברסלית ועל ידי המצרים כצמח של אלמוות. אלוורה, צמח מקורה צנוע המשמש כצמח מרפא, מזין את הגוף מבפנים החוצה כיוון שהוא עשיר בחומרים מזינים המשפרים את העיכול ומחזקים את החסינות.
למידע מורחב בתחום של אלוורה וטיפול פנים ומשקה ג'ל אלוורה של פוראוור מומלץ לבקר ב- artmedicalcenter.co.il

אלוורה ג'ל

הוא לא רק קרם לחות טבעי לעור שומני אלא גם מסוגל לווסת את ייצור החלב (סבום הוא הפרשה שמנונית המיוצר על ידי הפנים ובלוטות החלב). אם יש לך עור שמנוני, אתה עשוי לחשוב כי אינך צריך להשתמש באלוורה ג'ל מכיוון שנראה שהעור שלך לח. עם זאת, שקול להחליף את קרם הלחות הרגיל שלך באלוורה לאחר הרחצה כדי לאטום את הלחות בעורך.

אלוורה יכולה לעזור בסימני הזדקנות ואם אתה משתמש בו זה יכול לעזור להחזיר לך מראה צעיר הרטיבו את הפנים מדי יום, שמרו על בריאות עורכם, תפקדו היטב ונראו במיטבכם תוך הימנעות מסימני ההזדקנות.

יתרון נוסף של לחות הוא אם יש לך עור שמנוני או נוטה לאקנה. אלוורה מעולה להתחדשות וריפוי העור, אפילו עבור הכתמים הקטנים ביותר שאתה עלול לקבל מהגילוח שלך.

כשראיתי לראשונה את ההייפ סביב אלוורה

זה היה בארובה שם ניצלתי את הטיפול בקרם שמש אלוורה על ידי עטיפת רום אלוורה סביב אבן לוהטת ועיסויו בגופי בעזרת קרצוף. אחרי פגישה אופורית, העור שלי שמר על לחות והיובש והאדמומיות שקיבלתי מלהסתובב על החוף היו קבועים. למדתי שאלו לא רק מרגיש טוב, אלא שהוא עמוק ומלא במרכיבים שיכולים להוביל לעור בהיר יותר לטווח הארוך.

בשיחה עם האסתטיקאים המפורסמים רנה רולו מ- Eforea Spa ו- Nunette Mudaro גיליתי מה הופך את אלוורה ליעילה כל כך. זוהר או לא, הרשה לנו להכיר את היתרונות המדהימים של ג'ל אלוורה בפנים וכיצד להשתמש בו לקבל עור מושלם וחלק – ללא פגם באופק.

אלוורה

הוא קרם לחות מעולה לעור שמן ומועד לאקנה בשל מרקמו הבהיר ותכולת המים של 99%. לג'ל אלוורה תכונות קירור המסייעות לעור מגורה, אשר מושפע מכוויות שמש, פריחה, זיהומים, אדמומיות וגירוד. יש לו גם תכונות אנטי פטרייתיות לטיפול בדלקות ובעיות עור כגון גלי חום וציסטות בקיץ.

לטיפול בנמשים ולהבהרת כתמי הזדקנות

הוסף מיץ לימון לתערובת הג'ל. בדומה למחלות עור כגון פסוריאזיס, אקזמה נגרמת על ידי פגמים במחסום לחות העור שעלולים להיגרם על ידי זיהומים פנימיים כמו דלקת, נגעים בעור, אומר ד"ר מאק. הצורה השומנית של אקזמה מצויה בקרקפת, אך יכולה להשפיע גם על חלקי פנים ואוזניים.

בשל יכולתו של אלוורה להפחית דלקת ותכונות נוגדות חמצון חזקות שלה

היא מתאימה מצוין לאזור העיניים. כאמור לעיל, אלוורה יכולה לשמש גם כתרופה לכוויות שמש ולכוויות גופניות אחרות, שיכולות להתפשט עד להבי גילוח המופיעים כתוצאה מגילוח. בעוד שאלו באזור הביקיני יכול לספק הקלה זמנית, הוא נוטה להחמיר אצל רוב הנשים.

מחקר אקראי, מבוקר, כפול סמיות של חומר ניקוי המורכב מפפטידים של חומצה 5-aminolevulinic לטיפול באקנה וולגריס קל עד בינוני. סקירת השימוש באולטרסאונד להידוק העור, קונטור הגוף והפחתת הצלוליטיס ברפואת העור.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן