איתור מניות מומלצות בשנת 2021

אני משקיע שרק התחיל לצאת בשוק וצברתי הרבה מניות שהוכפלו או הושלשו השנה. הבלוג הזה יישמר, כך שתוכל לצאת כל יום ולמצוא את המניות הטובות ביותר. מדובר במניות שיש בהן פוטנציאל לבצע מהלכים של 20-30% תוך יום ולשמור על הוודאות להיות רשומה ב- NYSE או בנאסד"ק.

גם אם יתכן שלא תתרגש מהצמיחה

חשוב שתדע שיהיה לך ערך במניות אלה. אני חושב שתוכלו להראות מוקדם בשלבים הראשונים של מחיר המניה מה מניות צמיחה גדולות יכולות לעשות. מניות אחרות שאמורות להסתער בסערה בשנת 2021 כוללות את רשימת 15 המניות שלי שיתפוצצו בשנת 2021.

הרשימה שלעיל היא רק תמצית קטנה מכמה מאתרי שוק המניות הטובים ביותר שיש כיום. בראש רשימת "שוקי המניות הטובים ביותר" עומדת פלטפורמת החליפין החיונית, המציעה מוצרים ושירותים ייעוצי השקעות מאז 1993.
למידע נוסף על מניות מומלצות ניתן להעיף מבט ב- bigshotnews.net

שירות יועץ המניות הצבעוני Fools שווה את זה, בהתחשב בכך שהתשואה הממוצעת על 24 הבחירות המניות העומדות לרשות מנויייה הן כבר 82% בממוצע.

בשוק רעב לערך

מניות פיננסיות יכולות להיות בין המניות הטובות ביותר להשקיע בהן בשנת 2021. התאוששות ברווחים בשנת 2020 עשויה לאפשר למניה לצמוח לפי שווי מעט גבוה יותר. אם אתה רוצה לקנות מחיר מניה טוב לשנת 2020 מוצלחת ורק מתחיל לבנות את העושר שלך לטווח הארוך, עיין בכמה מהמניות המובילות שלנו למטה. לתיווך שלנו יש רקורד חזק שמספק את התשואה הגבוהה ביותר מבין כל המניות שקנינו, וזה סימן נהדר שכדאי להשקיע ב- UPS לטווח הארוך.

אין תיק בגודל התאמה יחיד, ובעיקר בבעלותנו מניות עם מגוון רחב של מאפיינים כגון תשואת דיבידנד, יחס תשלום דיבידנד, רווח למניה, שווי שוק וכו '. האם מניה נחשבת ל רכיב הערך תלוי במאפייניו ובכמה מאפיינים שיש לו.

אמנם טסלה המהירה (NASDAQ: TSLA) היא דוגמה ברורה לחברת צמיחה, אך ערך המניה קיים גם כן. השוטה הצבעוני הגיש המלצת רכישה עבור טסקו כבר באפריל 2016, אז נסחר במחיר של 425 דולר למניה, לפני שהתפצל לפני מספר שבועות מ -1 ל -1.

עם אפשרות חזקה של התאוששות כלכלית בשנת 2021

זה עלול להיות מפתה למלא את התיק שלך במניות כפופות שיימעכו במגפה בשנת 2020. עם זאת, רוב האנליסטים מצפים שהשוק ימשיך במגמת העלייה שלו המחצית הראשונה של השנה והמחצית השנייה של השנה. אז וודאו שיש לכם את המניות המתאימות לתיק, כך שלא תמעכו על ידי השווקים מכיוון שהייתם בבחירת מניות בחמש השנים האחרונות.

המילה האחרונה

היא לזכור שהשקעה במניות אינה מובטחת. אולי לא תרצה לקחת סיכון רב כשאתה מתחיל להשקיע במניות, אבל אם אתה מוכן לקחת הרפתקה חדשה עם מניות צמיחה אז מניות ערך יתאימו לך יותר בבוא היום בו אתה צריך להיות משקיע. . כפי שאתה אולי יודע, השקעה במניות היא אחת ההשקעות המסוכנות מכולן, והעובדה שאתה בסופו של דבר בקטגוריה של 95% משקיעים כושלים היא סיבה טובה לקנות מניות טובות כמתחיל. לכן, בין אם אתה טירון ובין אם סתם בוחר מניות, שים לב שמניות הצמיחה שונות ממניות הערך בכל מה שקשור לחיפוש השקעות. כולנו יודעים שאנחנו משקיעים הן בצמיחה והן במניות מוערכות.

לגארד היא עצה טובה למגיפות לבחירת מניות, אך אם אתם מחפשים באופן כללי מניות בודדות שיגדלו עם הזמן, אז הייתי אומר שזו עצה טובה למניות שלכם – בחרו מגיפה בבורסה.

עשרת המניות המובילות בשנת 2021 הן חברות המרחיבות את עסקיהן ונהנות מרוח זנב בענפיהן

ימשיכו לצמוח ומחירי המניות שלהן ילכו בעקבותיו. כתוצאה מכך, השקעה במניות צמיחה מסוכנת ותנודתיות יותר מניירות ערך. אני לא חושב שיש משהו שמניה מאבדת 10 אחוז מערכה ומניה עולה 20 אחוז. כשאתה אומר משהו בחיים, ארגונים לוקחים לעצמם סיכונים ומחיר המניות של החברה עולה, אז הסיכון לוקח על ידי הארגון, ולא להפך.

בואו נבדוק מאיזה חברות עלינו להימנע כדי למצוא את המניות הטובות ביותר למתחילים. זיהוי חברות יוצאות דופן הוא הצעד הראשון ללמוד את שמות המניות הטובות בשוק.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן