הקדמה: גידול גלדיולות בבית

הגלדיולות הוא צמח רב שנתי שניתן לגדל לצורכי נוי. הפרחים זמינים בדרך כלל בשוק בחודשי הקיץ והסתיו.

גלדיולות הוא סוג של צמחים רב שנתיים שמקורם בדרום אפריקה. הם טופחו מאז 1824, אז הוצגו לאירופה מקייפטאון, דרום אפריקה. השם "גלדיולוס" מגיע מהמילה הלטינית "גאודיום", שפירושה שמחה או עונג.

ישנם שני סוגים של גלדיולות: גבוהים וגמדיים. זנים גבוהים גדלים לגובה של עד שלושה מטרים ומייצרים קוצים של פרחים עם 20-30 פרחים לכל דוקר, בעוד שזנים ננסיים גדלים רק כשישה סנטימטרים ומייצרים קוצים של פרחים עם שלושה עד שישה פרחים לכל דוקר.

הזמן הטוב ביותר לרכוש פקעות גלדיולות הוא בסוף הסתיו או חודשי החורף, כשהן עדיין אינן פורחות אך נראות כאילו הן יפרחו זמן קצר לאחר שתילתן בחוץ באביב (בדרך כלל

1. חנות פרחים מקומית – קונים לפי גבעול או בצרורות

גלדיולות הם פרחים יפים ומגיעים במגוון רחב של צבעים. ניתן למצוא אותם בחנות פרחים מקומית או במכולת.

המקום הטוב ביותר לקנות פרחי גלדיול הוא בחנות פרחים מקומית. אתה יכול לקנות אותם לפי הגבעול או בצרורות.

2. לעתים קרובות צמחים מגיעים עם פריחה שכבר מחוברת

מרכזי גנים מקומיים הם מקום טוב למצוא בו פרחי גלדיול טריים. לעתים קרובות, הצמחים מגיעים עם פריחה שכבר מחוברת.

אם אין לך גישה למרכז גן, נסה לחפש במשתלה או בחנות המקומית שלך. אזור התוצרת מלא לעתים קרובות בצמחי גלדיול למכירה.

בארצות הברית, גלדיולות נמכרים לרוב כעציצים. ניתן למצוא אותם ברוב מרכזי הגנים והמשתלות.

לקוחות מרוצים יכולים לרכוש צמח עם פריחה שכבר מחוברת אליו.

3. חנות פרחים מקוונת- אתר כמו הפרחים של אורן מציעים מבחר רחב של פרחים מסודרים להפליא

הדרך הטובה ביותר למצוא פרחי גלדיול טריים היא על ידי חיפוש אחר חנות פרחים מקוונת. יש הרבה אתרים שמוכרים פרחים ומציעים מבחר רחב של סידורים. לדוגמא : בנתניה תוכלו למצוא חנות פרחים בשם – הפרחים של אורן המציעה מגוון רחב של גלדיולות .

חנויות פרחים מקוונות הן מקום מצוין לקנות פרחים. אתרים אלו מציעים מבחר רחב של סידורים לכל אירוע, ותוכלו למצוא את המתנה המושלמת עבור יקיריכם.

חנויות פרחים מקוונות מספקות דרך קלה לקנות פרחים ומתנות. הם מציעים מבחר רחב של סידורים לכל אירוע ותוכלו למצוא את המתנה המושלמת עבור יקיריכם.

4. גינה משלך – שתלו כמה מהחנות או המשתלה האהובים עליכם

המקום הטוב ביותר למצוא פרחי גלדיול טריים הוא בגינה שלך. אתה יכול לשתול חלק מהחנות או המשתלה האהובים עליך, אבל תרצה לחכות עד שהאדמה תופשר והאדמה תתחמם.

המקום הטוב ביותר למצוא פרחי גלדיולות טריים הוא בחצר האחורית שלך. אתה יכול לשתול כמה מהמכולת או המשתלה האהובים עליך, אבל הם לא יהיו טריים כמו אלה ששתלת בעצמך.

אם אתה מחפש אלטרנטיבה זולה יותר, אתה יכול לקנות אותם גם בחנות מחסן סיטונאית או קמעונאי מוזלים.

5. חברים ובני משפחה

אם אתם מחפשים לשים יד על פרחי גלדיולות טריים, אולי אתם תוהים לאן ללכת. למרבה המזל, ישנם מספר מקומות שבהם אתה יכול למצוא אותם.

אפשרות נוספת היא חנות פרחים מקומית או משלתה שמוכרת פרחים. אולי לא תמצא אותם בסעיף התוצרת, אבל הם יכולים להיות ממוקמים במקום אחר בחנות.

אתה יכול גם לבדוק חנויות פרחים מקוונות שמוכרות פרחי גלדיולות וצמחים אחרים, כמו גם ציוד גינון נלווה כמו עציצים וכלי גינון.