איך תבחרו ביטוח נסיעות לחו"ל שמתאים לכם?

מצאתם את היעד המושלם שבו אתם רוצים לבקר בקרוב? השלב הבא יהיה לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל שמתאים לכם כמו כפפה ליד. אך כל חברת ביטוח שתפנו אליה יכולה לספק לכם הצעה מעט שונה. איך תוכלו לבחור את הביטוח שיתאים לכם כמו שצריך? זוהי שאלת מיליון הדולר, שמוטב כי תקבלו עליה תשובה לפני שתעשו פעולה מסוימת. בין אם החלטתם לפנות לחברת פספורט קארד או כל חברה אחרת מוטב כי תגיעו מוכנים. כך לא תמצאו את עצמכם סוגרים ביטוח שלא באמת יכסה אתכם כמו שצריך.

ביטוח שמתאים לאופי הטיול

איזה טיול אתם עומדים לעשות? יש כאלה שמטיילים במוזיאונים, אחרים הולכים לראות משחקי כדורגל, ואולי תמצאו כאלה שאוהבים אקסטרים. לכל אחד מאיתנו מתאים טיול קצת אחר, ולכן הביטוח צריך להיות כזה שמתאים לאופי הטיול. ברגע שתציגו בצורה ברורה את מהות הטיול ואת מה שאתם הולכים לעשות בו, יהיה אפשר להתאים לכם ביטוח נסיעות. כזה שיאפשר לכם לטייל כמו שחלמתם, אך מבלי שתשלמו על כך ביוקר בהמשך.

ביטוח שמתאים לתקציב שלכם

גם ככה הטיול הקרוב הולך לגרום לכם להוציא לא מעט כסף. אתם תרצו לדעת כי הביטוח לא יעלה לכם ביוקר, כי בסופו של יום זה יבוא על חשבון הטיול עצמו. פספורטכארד מחירים הם לא אחידים, בטח לא כאשר משווים אותם לחברות ביטוח אחרות. לכן אנו מציעים לכם לבחון את המחירים בכל מיני חברות ביטוח שונות. כך תוכלו למצוא חברת ביטוח שתיקח מכם סכום שתוכלו לעמוד בו. נדגיש כי המחירים משתנים גם בהתאם לצרכים השונים ולתנאי הביטוח שתהיו מעוניינים בו.

ביטוח שיכסה גם קורונה

בתקופה הקרובה כל ביטוח נסיעות לחו"ל חייב לכלול בתוכו גם כיסוי קורונה. בסופו של יום לא תרצו למצוא את עצמכם נדבקים כאשר אתם נמצאים בטיול בחו"ל. אך לא משנה עד כמה תהיו זהירים, זה עשוי לתפוס אתכם כאשר לא תהיו מוכנים. לכן מהסיבה הזאת חובה עליכם לוודא כי הביטוח שלכם מכסה מצבים שונים של קורונה. גם אם המדינה שאתם טסים אליה נחשבת מדינה בטוחה מאוד. מוטב שלא תיקחו את האחריות הזאת שעלולה בדיעבד לעלות לכם ביוקר.

ביטוח שמתאים למצבכם הבריאותי

על מנת שתוכלו לטוס בשקט יהיה עליכם לוודא כי הביטוח מתחשב במצבכם הבריאותי. כלומר שבתוך הביטוח עצמו כתובות כל הבעיות הבריאותיות שיש לכם. כך תוכלו לדעת כי חברת הביטוח לא תתנער מכם כאשר תרצו להפעיל את הביטוח. האחריות שלכם היא לעדכן את החברה על כל בעיה בריאותית שיש לכם. כזאת שעלולה להתעורר בזמן הטיול שלכם בחו"ל. אם לא תעדכנו את חברת הביטוח, זה עלול להוביל לכך שהביטוח לא יכובד. לכן תבחנו את העניין הזה מראש כדי למנוע אי נעימויות.   

צילום:pixabay

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן