איך עובד ביקור רופא

אם אתה מבקש פגישה וירטואלית למשהו שעשוי לדרוש בדיקה גופנית, כגון כאבי בטן או קוצר נשימה, הרופא שלך עשוי להמליץ לך להגיע גם לביקור אישי. תור לרפואה טלפונית יכול לאשר את הצרכים שלך, כגון ביופסיה, תפר או צילום רנטגן, אך תצטרך לראות רופא באופן אישי כדי לבצע את השירותים הללו. תורים לרפואה טלפונית עשויים להשתנות בהתאם לרופא ולמומחיות שלהם. ב-CityHealth Urgent Care, הרופאים שלנו מציעים הן ביקורים אישיים והן ביקורים וירטואליים, מה שאומר שאתה עדיין יכול לראות רופא בין אם תבחר בפגישה לרפואה טלפונית או באופן אישי.

הזמנת רופא עד הבית

הזמת רופא עד הבית שירות שחוסך לכם זמן ונותן לכם אפשרות לא להמתין בתור . הנה מה שאתה צריך לדעת כדי לקבוע ולהכין פגישה עם רופא וירטואלי כדי שתוכל לטפל בצרכיך הרפואיים מהנוחות של ביתך. היכרויות וירטואליות ככל הנראה יהיו חדשות לך ולרופא שלך, אז עבדו יחד כדי להבטיח חוויה טובה.

ספר לרופא ולצוות שלך אם יש לך בעיות ראייה או שמיעה

שימוש במתורגמן במשרד הרופא שלך שקול ליידע את המתורגמן שלך על מה אתה רוצה לדבר עם הרופא שלך לפני התור שלך. התקשר למשרד הרופא שלך מבעוד מועד שכן ייתכן שתצטרך לתזמן את זמינותו של מתורגמן. אם הרופא לא יכול לרפא אותך, הוא יפנה אותך למי שיכול, והתור שלך יהיה חינם.

הרופא שלך מכיר אותך ויכול לגשת למידע שלך

כדי לענות על שאלות לגבי בריאותך ובעיות בריאות שאינן חירום במהלך ביקורים וירטואליים אלה. במילים פשוטות, ביקורים וירטואליים מאפשרים לך לראות את הרופא שלך מהנוחות של הבית שלך. מכיוון שמטופלים יכולים לפנות לטיפול מהבית, היתרון של ביקור וירטואלי אומר פחות זמן לעבוד או ללמוד. מטופלים שכבר יצרו מערכת יחסים עם רופאיהם זוכים היטב לביקורי רופא וירטואליים.

בחינות וירטואליות הן לא רק בטוחות

קלות ויעילות, אלא הן גם מספקות לרופא שלך מידע חשוב על הבריאות והרווחה שלך בכל עת. עם ביקור וירטואלי, הרופא שלך כבר יודע על בעיות בריאותיות לא דחופות שהיו לך, כך שאינך צריך לבזבז זמן בהסתכלות על המידע הזה, אלא אם כן הוא נדרש לטיפול שלך. אם הפגישה הוירטואלית שלך היא חלק מביקור קבוע, כגון ביקור רופא מומחה שאתה פונה אליו מדי כמה חודשים, הרופא שלך עשוי לבקש ממך לקחת חלק מהסימנים החיוניים שלך בבית, כגון טמפרטורה, לחץ דם או משקל. לדון במידע זה במהלך הפגישה
למידע מורחב על איך עובד ביקור רופא כדאי לבדוק ב- meda-ly.co.il

וגם אם לא תבחר במכשיר כזה

הרופא שלך יכול לעקוב אחר הסימפטומים שלך או להתאים את התרופות שלך ללא ביקור אישי. עם חידושים חדשים ברפואה טלפונית, כמו תוכנית INTEGRIS Virtual Visit, מטופלים יכולים לגשת לטיפול רפואי מביתם דרך ספק וירטואלי. זה אומר שהם עלולים להחמיץ נסיעה לרופא, כמו גם עיכובים ארוכים בחדרי המתנה צפופים מלאים באנשים מדבקים אחרים. טלרפואה מאפשרת לקבל טיפול וירטואלי ללא צורך בביקור אישי במשרד הרופא.

לעתים קרובות הדרך הטובה ביותר להתחבר לרופא

היא באמצעות ועידת וידאו בשידור חי. משרד הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע אם ביקור וידאו מתאים לצרכים הנוכחיים שלך. כדי לתזמן ביקור וידאו לפגישת רופא מקוונת ב-MyBSWHealth, בחר ביקור וידאו ממסך הבית ופעל לפי ההוראות להשלמת תהליך הזמנת הרופא הוירטואלי.

אנו מציעים ביקורי וידאו ב-120+ המרפאות שלנו וטיפול וירטואלי למאות מחלות. הספקים שלנו מספקים למטופלים באינטרנט טיפול ראשוני, מעקב (כולל טיפול לאחר ניתוח), שירותי בריאות הנפש, טיפול בכאב, ניטור תרופות ועוד.

במהלך הפגישה שלך

תבצע וידאו צ'אט דרך האתר או האפליקציה שלנו, או שרופא וירטואלי יתקשר אליך בטלפון (אם המדינה שלך מאפשרת ייעוץ טלפוני ובחרת בסוג זה של פגישה). ביקור וידאו דומה מאוד לביקור רגיל במשרד, אבל במקום ללכת באופן אישי, תדבר עם הרופא שלך או עם ספק שירותי בריאות אחר בבית, בעבודה או בכל מקום שתרצה. טלפון אם לא ניתן ליצור שיחת וידאו עם הרופא.

במהלך ביקור וירטואלי

רופא יכול להקשיב לדופק של מטופל, למדוד את לחץ הדם שלו ולהסתכל לתוך אוזנו עם אוטוסקופ מחובר, אם להזכיר רק כמה. זהו עדיין אזור שבו הביקור הוירטואלי מאפיל על האדם האישי, מכיוון, למשל, קריאות מאוטוסקופים אלקטרוניים מוצגות על מסך המטופל וגם על מסך הרופא, מה שמאפשר למטופל לראות כמעט בתוך אוזנו. בזמן אמת.

לדוגמה

אם אתה חושד שחתך עשוי להיות נגוע, אתה יכול לקבוע פגישת ייעוץ וירטואלית עם הרופא שלך כדי לדון בסימפטומים שלך. עם רפואה טלפונית, אתה יכול לדון בתסמינים, בעיות רפואיות ועוד עם איש מקצוע בתחום הבריאות בזמן אמת באמצעות סרטונים, פורטלים מקוונים ומיילים. במילים פשוטות, רפואה טלפונית מאפשרת למטופלים לתקשר עם ספק שירותי בריאות באמצעות טכנולוגיה במקום לבקר פיזית במשרדו של הרופא או בבית החולים.

בין אם מטופל גר באזור מרוחק או אינו מסוגל לראות רופא בגלל לוח זמנים עמוס, בריאות טלפונית יכולה לעזור לשפר את הבריאות הכללית של האדם. ביקור אצל ספק שירותי בריאות טלפון יכול להפחית את הצורך לפנות לחדר מיון.

ועם עליית הרפואה הטלפונית, תוכניות ביטוח בריאות רבות מתחילות להציע כיסוי לביקורי רפואה טלפונית. חלק מהמדינות העבירו חוקים המחייבים קופות חולים להחזיר ביקורי בריאות טלפונית באותו שיעור כמו ביקורים רפואיים אישיים.

Covid-19 וביקורים רפואיים עקב COVID-19

אנשי מקצוע בתחום הבריאות עשויים להגביר את השימוש שלהם בשירותי בריאות טלפונית. ביקורי טל-בריאות הופכים פופולריים יותר ויותר: במרץ 2020, מספר החולים שהעדיפו ביקור רופא וירטואלי גדל ב-50%. השימוש בוידאו לביקורי רופא וירטואליים הוא קצת יותר מסובך – החיבור חייב להיות אמין ושירות תואם HIPAA כדי להגן על המידע הרפואי של המטופלים – עם זאת, ביקורים וירטואליים צוברים פופולריות כדרך חדשה לספק טיפול רפואי.

בעוד שביקורים וירטואליים אינם הפתרון לכל הבעיות הרפואיות

אתה עשוי להיות מופתע לגלות שניתן לטפל בצורה יעילה במצבים רבים מהנוחות של הספה שלך. רופאים מתייעצים עם מטופלים באינטרנט על מגוון מחלות ופציעות נפוצות. אותו הדבר ניתן לומר על בדיקות בריאות וירטואליות הקשורות לבריאות הנפש. ביקורי רופא וירטואליים דרך Cano Health פירושם שאתה מקבל טיפול רפואי באיכות גבוהה בנוחות ובבטחה מהנוחות של ביתך.

רופאים וירטואליים הם רופאים מוסמכים המעדיפים להתאמן באינטרנט באמצעות פגישות וידאו וטלפון ולא פגישות פנים אל פנים

רוב אפליקציות הרופא הווירטואליות מחייבות אותך להירשם לחשבון לפני פגישה כדי לעזור לרופאים לקבל את המידע שהם צריכים ולשמור על קשר עם הרופאים וצוות התמיכה.

אם תוכנית הצלב הכחול שלך מכסה ביקורי רופא וירטואליים

אתה או כל אחד אחר בתוכנית שלך יכול להשתמש בשירות זה. אני נכנס לאתר של המרכזים הרפואיים שלי ולוחץ על הקישור "ביקור רופא וירטואלי" (זה עשוי להיות שונה במשרדים שונים, אבל הרופא שלך יכול לספק מידע ספציפי).

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן