איך נוטריון מחשב את שכר טרחה

אני חושב שמישהו צריך שיכתוב וידפיס מדריך שכר נוטריון (GNW, כפי שאנו קוראים לזה) כך שהוא יהפוך לקטגוריה עסקית. NRS 240000,00 עמלות עבור שירותים, עמלות נוספות, הוצאות נסיעה ופעולות נוטריוניות המתבצעות מחוץ לתחום התעסוקה.

האגרה תלויה בסכום שציבור הנוטריון רואה בו כתשלום מספיק עבור שירותיו

חוק ניו המפשייר אינו מחייב נוטריונים לנהל יומן של פעולות הנוטריון שלהם, אך מומלץ שהאיגוד הנוטריונים הלאומי יעשה זאת עבורך. נוטריון זכאי לנסוע 20 קילומטרים כדי להישבע בעדים.

היישום זמין ממשרד החוץ בקישור לעיל ודורש תשלום חוקי של 2,500 $. מלאו את טופס הבקשה והחזירו למדינה בתשלום. שבוע לאחר המינוי שלך, תקבל את העמלה שלך, השבעת נוטריון ומדריך ציבורי מהמדינה.

תשלומים בכרטיס אשראי כפופים לדמי טיפול של 3% מהעלות הכוללת. את עמלת 1,000 $ עבור התעודות יש לשלם במזומן או בצ'ק למדינת ניו המפשייר.

חוק הנוטריון בקליפורניה מאפשר לנוטריונים לגבות עד 10 $ לכל חתימה נוטריונית והוצאות נסיעה נוספות כיוון שיש לחשוף דמי נוטריון נפרדים

נוטריונים רשאים לגבות הוצאות נסיעה או עמלות נוספות אם ירצו בכך, כל עוד הלקוח מסכים להם מראש. רוב הנוטריונים קובעים את שכר הטרחה שלהם בהתאם למרחק הנסיעה וקובעים את דמי הנסיעה כדמי סטטוטור של 10 $ לכל חתימה לפחות.

בקליפורניה

משרד החוץ מפרסם הנחיות בניוזלטר שלו על האופן שבו נוטריונים יכולים לגבות תשלום עבור נסיעות ושירותים אחרים, ויש ליידע את הלקוחות על עמלות אלה לפני האישור. אם מדינתך קובעת את הסכום אותו רשאי נוטריון לגבות עבור הטיול אך אינה מסדירה את הוצאות הנסיעה, כגון טקסס, מומלץ להסכים עם החותם לפני ההסמכה.

כפי שצוין לעיל

הבהיר לחותם כי עלויות הנסיעה נפרדות מהעמלה שאתה גובה עבור האישור הנוטריוני. אם העמלה המקסימלית במדינתך מאפשרת אישור של 5 $ והחותמים מבקשים ממך לגרש אותם מחוץ לעיר, תחויב בסכום של 5 $ לכל היותר עבור שטר, אך סכום הנסיעה למיקומם צריך להישאר נפרד ולא ישולב עם שכר הנוטריון.

התשלום המקסימלי שמותר לנוטריון לגבות נקבע בחוק המדינה

איגוד הנוטריונים האמריקאי, רשות מטקסס, קובע כי נוטריונים אינם רשאים לגבות עמלות העולות על אלו הקבועות בחוק נוטריוני טקסס. הנוטריון אינו חוקי לגבות דמי נוטריון של יותר מ -15 דולר לחתימה.

כאשר מסמך מקורי זמין לנוטריון או לשופט שלום בניו המפשייר, חתימתו של העד היא חתימתו של כותב המסמך.

לנוטריונים מומלץ לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין או נוטריון לפני ההסמכה

זמני נוטריון ומיקומים נוטריונים רבים כגון סזאר פרננדו טרחו, נוטריון נייד בנורוולק, קליפורניה, זמינים 24 שעות ביממה וגובים מפרקליטי המדינה 10 עד 15 דולר לחתימה אם הם נשכרים. נוטריונים ניידים במרילנד בסילבר ספרינג, MD, נסיעות עבור לקוחות ותשלומים מתחילים ב -30 $.

שירות הנוטריון הנייד שלנו בסן דייגו ישמח לסייע לך בחתימה בתשלום נוטריוני קטן. אנא עזור לי להבין את עמלות החתימה על הלוואות במדינה שלך, וקבל את קופסת ה- P & M שלך כדי שאוכל לחתוך את הפטפוט.

שכר הטרחה של הנוטריון מחושב בסדר גודל מסוים ומשולם כאחוז מהריבית המהותית המוסמכת של הנוטריון בפועל בגין פעילויות נוטריון בעלות עניין מהותי (BGN)

אם הבעלים הפוטנציאלי ירכוש את הנכס או הבית לעומת זאת, מחיר הרכישה המלא ישמש לקביעת דמי נוטריון. עמלות הנוטריון הנלוות מסתכמות בין 1.5% ל -2% ממחיר הרכישה.

מחיר הרכישה של שכר הנוטריון מתייחס לקרקע הבלתי מפותחת הנמוכה ביותר עליה ניתן לבנות בית

עלויות הבנייה האחרות ועלויות הנוטריון תלויות במחיר הרכישה של הנכס. A כיום עלויות הנוטריון המחושב בדמי פנקס המקרקעין, בהנחה שגובה של 3 אחוזים מרשומות רישום המקרקעין ושווי קרקע של 100,000 יורו, מסתכמות ב -3,000 יורו. שכר הטרחה הבסיסי של הנוטריון הוא סכום חד פעמי המורכב מארבע החתימות הראשונות של רוב החתימות ומקסימום של 8,500 יורו. זה תלוי כמה רחוק אנחנו נוסעים.

המדינות היקרות ביותר להגבלת דמי נוטריון הן ארצות הברית סמואה

קליפורניה, פלורידה, מישיגן, מונטנה, ניו המפשייר, אורגון, דרום דקוטה וושינגטון. החל מה -1 בינואר 2017, החוק בקליפורניה מחייב להגדיל את האגרה המקסימלית עבור שירותי נוטריון לחתימה מ -10 דולר לחתימה ל -15 דולר לחתימה. עבור נוטריונים, מחיר האגרה הבסיסית בדרך כלל נמוך מהעמלות שנוספו מאוחר יותר.
עבור מידע בנושא של איך נוטריון מחשב את שכר טרחה כדאי לגשת לאתר plk-lawyer.co.il

על הנוטריון לוודא כי החותמים פועלים בהתנדבות ולהבין את אופי המסמך עליו הם חותמים. חתימות חסרות חייבות להיות חתומות על ידי הנוטריון או החותם, מה שאומר שיש לחדש את המסקנה.

מומחיותי בנוטריון ונוסיות מכוסה במדריך AZ שלי, אך הראשון אינו נכלל במשא ומתן שניהלתי. על מנת לקבל מידה מסוימת של אישור נוטריוני, חישבתי את חישוב האגרה בטבלה שיצרה המועצה הנוטריאלית הפדרלית באמצעות Microsoft Excel ™.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן