איך מתקינים מכשיר טיהור מים "תמי 4"

תעשיות טנה, הידועה גם בשם TAMI-4, מפתחת ומייצרת מערכות סינון וטיהור מים. אנו שמחים לקבל גישה למסנן מים ללא מלח, המהווה שיפור קיצוני ביחס למערכות ריכוך המים הנמכרות על ידי רוב החברות האחרות.

בעוד שרוב הבתים בטוסון ירוויחו ממסנן מים ללא מלח

המיקום שלך ועיצוב הבית שלך גורמים לכך שהמלצות המערכת ועלויות ההתקנה ישתנו. שטראוס מים בע"מ, חברה בת של קבוצת שטראוס הנסחרת בתל אביב, מפתחת מכשירי עיקור וחיטוי למכשירים אישיים ורפואיים המבוססים על טכנולוגיה ביחידת סינון המים הביתית שלה TAMI-4, הודיעה החברה היום (שלישי).

התקשרתי לפני כשבועיים ופול הבעלים בא ועשה לנו בדיקת מים (מים קשים) ונתן לנו סקירה כללית של המערכת והפילטר בו השתמשנו.

אם אתה מודאג מאיכות המים של ביתך בטוסון, Rite Way Heating & Cooling אינסטלציה מציע מערכת סינון באיכות גבוהה עבור לקוחותיך למגורים ולמסחר.

רכישת שטראוס בתעשייה של Tene Industries

90 מיליון דולר לשעבר, מיקמה את שטראוס כמובילה בשוק בתחום הטיפול במים והגדילה את תדמית החברה כאלופה לבריאות ואיכות חיים. מנדי מ 4 /4 /2018 אני רוצה להודות לאינסטלטור ולבעלים של החברה על העבודה הנהדרת שנעשתה בהתקנת מרכך המים החדש שלנו לכל הבית ולמסנן הפחמן. פול הגיע והתקין את מרכך ומסנן המים החדש אחר הצהריים.

ייצור ושינוע בקבוקי מים מפוליאתילן גורמים לפליטות גזי חממה גבוהות יותר מהתקנת מערכת מסננים עם החלפת מסננים מדי פעם. היו מספר הצעות למערכת מסוג זה, אך Dakota Water בחרה בשל שירות הלקוחות הנהדר שלה וידע המוצר.

לפול, הבעלים, לא היה המסנן המתאים לפתרון בעיות המים שלנו, ולא התקנו את המרכך עד שסיימנו, אך בהחלט נשתמש בו. Ecoguard ™ היא מערכת לטיפול במים שנועדה לספק פתרונות מודעים לסביבה לטיפול במים ביתיים.

לדקוטה ווטר הייתה תשובה מצוינת לשאלה הבאה בנוגע להתקנת מערכת RO על מקרר חדש לאחר ההתקנה. פול הגיע בזמן, התקין את מרכך המים וענה על שאלותיי תוך שעה.
למידע נוסף בנושא של מסנן לתמי 4 ואיך מתקינים מכשיר טיהור מים "תמי 4" כדאי לבדוק ב- aquatal.co.il

הצוות היה זקוק ליום שלם כיוון שהיו צריכים להסיר את דוד המים הישן ולהתקין צינורות אוורור וגז חדשים עבור התנור החדש היעיל

השורה התחתונה היא שמדובר בחברה צעירה עם ניסיון רב שנים בהתקנת מערכות חימום. יש לנו תחושה שהמחמם החדש מחזיק זמן רב ומשתמש במעט מאוד אנרגיה לחימום המים.
למידע נוסף בתחום של מסנן לתמי 4 כדאי לבדוק ב- bluwater.co.il

מומחי האוויר שלנו יעזרו לך למצוא את מערכת הסינון המושלמת לצרכים שלך ולבית שלך

אנו מפנים אותם לכוח הקהילתי ועובדים עם תוכנית CPW כדי לאחד קבלנים שונים, אך בשל ייחודו של הפרויקט שלנו, רצינו לשדרג את מערכת החימום ההידרונית הנוכחית שלנו עם דוד מים יחיד. החלטנו נגד דוד מים מסורתי יקר מכיוון שגז הוא אחת העלויות הנלוות הגדולות ביותר שלנו.

מערכת מידע בריאות יעילה מבטיחה ייצור

ניתוח, דיפוזיה ושימוש במידע אמין ובזמן. מערכת בריאות מתפקדת היטב מבטיחה גישה שוויונית למוצרים וטכנולוגיות רפואיות חיוניות כדי להבטיח איכות, בטיחות, יעילות וחסכוניות. במספר ראיונות המומחים הטילו ספק בשיתוף הפעולה בין המעבדה למערכת הבריאות בקוראסאו.

מערכת מימון טובה מספקת מספיק משאבים בכדי להבטיח שאנשים יוכלו לגשת לשירותים שהם צריכים והם מוגנים מפני התרוששות [7]

מכשירים רפואיים ומערכות בריאות בקוראסאו חייבים להיות מסודרים על ידי ארגונים משתפים פעולה כדי לקבל גישה לטכנולוגיות הדרושות כגון כלי אבחון. יש לעודד את כל המדינות לפעול למען מערכת בריאות עמידה.

נחמד לקבל את הביטחון לדעת שיש לך חברה שאתה יכול לסמוך עליה כדי להיות הוגן ולספק את השירותים והפתרונות הטובים ביותר.

אנא התקשר למומחי האוויר שלנו למידע נוסף על מסנני אוויר ומטהרים. המאמן אריק טיילור, הצוות שלו ואשתו לימדו אותנו כמה שיעורים: התמדה, התנהגות ואהבה. אל תתייחסו לבית שלכם כאילו האוויר הפנימי מזוהם פי חמישה מהאוויר החיצוני.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן