איך לעשן מקטרת

עישון מקטרת נעשה באופן של טעימה ושאיפת העשן המיוצר משריפת חומר הטבק במקטרת. מקטרות שימשו בעבר בטקסים, אך עישון באמצעות מקטרת גדל בפופולריות לאורך השנים וכיום הוא דרך מקובלת לעשן טבק.

מקטרות לעישון טבק עשויות מחומרים כגון עץבמבוק וקרמיקה.

מקטרות טבק עשויים מחומרים נקבוביים האידיאליים לספיגת השמנים המיוצרים על ידי טבק ועשבים, בעוד הבור מכיל שרף, כך שחתיכת טבק במקטרת עלולה להרוס את טעם הטבק שאתה מעשן. מקטרות טבק גדולות יותר בסגנון מערבי משמשים לעשן טבק קשה וטעם שאי אפשר לשאוף אותו.

בניגוד לכלי עישון אחרים

עישון מקטרות הוא ייחודי בכך שהוא הצורה היחידה של צריכת טבק בה אתה צריך לבנות ולשמור על העשן שלך. עישון מקטרת שונה מעישון סיגריות בכך שנמנעים משאיפת העשן ישירות לריאות, כך שהטבק חזק יותר ואפשר ליהנות יותר מארומה בעת השאיפה. החלק של עישון מקטרות הוא הזמן שאתה מפנה בצד להנות מהטבק.

לפני שתוכל לעשן מקטרת

עליך ללמוד כיצד למלא את המקטרת עם טבק. רצוי לנסות למלא את תחתית חלל המקטרת בכמות המאפשרת זרימת אוויר חופשית בצינור היניקה, ולהניח מעליה את העשבים, או לארוז כדי להישאר קליל..

מטרת העלאת מפלס הטבק היא כפולה:

ראשית היא עוזרת ליצור אחיד מלמטה למעלה ושנית שהיא מבטיחה שהמקטרת יתחמם ויישרף עד שהוא סמיך מספיק . שמור על המקטרת שלך לחוץ והזרז לאט את גדי הטבק מהקערה לתוך המקטרת עד שהקערה כמעט מלאה בחלקו העליון. בזמן שאתה מחזיק את המקטרת כלפי מטה ונותן לחוטים לטפטף לתוך הקערה, היזהר שלא לצבוט טבק רופף או ליצור מחדש גושים שהקדשת מזמנך לחסל. שמור עליו לחוץ וטפטף בעדינות קווצת טבק לתוך הקערה עד שהמקטרת כמעט מלא למעלה.

נדרשת מיומנות של מילוי הקערה כדי להפיק את המקסימום מהמקטרת שלך. השימוש בחבלה מקטרת כדי להפיל את הטבק חיוני לעישון. טבק צריך להיות ארוז היטב כך שהוא לא יפריע להנאה מעישון מקטרות או לא יהיה נעים.

על ידי ביצוע תהליך זה

אתה מבטיח שלטבק יש את הבעירה הנכונה לחווית עישון מקטרת ארוכה ומלאה. כמתחיל כמעט בוודאות תתחיל לעשן עם טבק חדש ומקטרת חדשה. מילוי, הדלקה ועישון מקטרת דורשים מיומנות. לוקח זמן ללמוד כל טכניקה ולשלוט בה, אך ברגע שתופסים את העיקרון, אחד המכשולים הגדולים ביותר לעישון מקטרות חדל מלהתקיים.

יש להדגיש את החשיבות שטיפת המקטרת ולא השימוש בו לעישון טבק

טבק חתוך יבש ומקטרות באיכות ירודה יכולים לתרום לעקיצות הלשון ולחסל משתנים, וטכניקה זו היא שיכולה לגרום או לחסל עשן חם. מקטרות טבק יכולים להתחמם בימים סוערים, במיוחד כשאתה לא בבית ולא בחדר העישון.

העוגה ממתיקה את המקטרת עם פחמן

צורה של סוכר שמעשנים בטבק. שריקות נוטות לשמור על טעם הטבק, אך חלק מחובבי המקטרות אוהבים לשמור תירס נוסף במקטרת כדי לנסות סוגים חדשים של טבק אם טעם של תערובת מזהם את המקטרות היקרות יותר שלהם. שבירת מקטרת היא הליך פשוט הכולל עישון של רבע קערה מלאה בבת אחת, הגדלת כמות הטבק בכל פעם.

המכשול הגדול ביותר של מעשני מקטרות מתחילים

הוא שהם אינם יודעים למלא את המקטרת שלהם כמו שצריך, מה שמוביל לסתימות, עודף לחות, עשן חם ונשיכת הלשון המפחידה כשהצינור קשה למשוך. אל תהססו לקרוא את המאמר שלי על איך לטפל במקטרת טבק וליהנות במלוא הטעם וההנאה של עישון המקטרת. בפעם הבאה שאתה רוצה לצבור קצת ניסיון באמנות עישון מקטרות ללא וויסקי, יצרנו מדריך בסיסי לעשן טבק שיעזור לך במסע שלך.

 
כדי לשמוע פרטים נוספים על איך לעשן מקטרת ויוספיטו כדאי לגלוש לאתר josefito.com

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן