איך להשתמש בפייסבוק

עכשיו שאתה יודע מה היתרונות של דף פייסבוק לעסק שלך, הגיע הזמן לבנות כזה. הצעד הראשון להקמת דף עסקי בפייסבוק הוא להבטיח שאתה מוגדר עם סוג החשבון הנכון. פייסבוק יכולה להציג דף אירועים אירועים קרובים הפופולריים בקרב חברי פייסבוק שלך ולהקים קבוצות אליהן אתה שייך.

פרופיל הוא חשבון אישי בפייסבוק לשיתוף מידע פרטי ותמונות עם חברים ובני משפחה. אתר הוא פרופיל ציבורי המאפשר לחברות ואישי ציבור ליצור קשר עם אוהדים ולקוחות.

בעלי עמודים משתפים פוסטים

סרטונים ותמונות בעמוד פייסבוק. הקהל אוהב את הפוסטים האלה, מגיב עליהם ומשאיר הערות בדף. בקבוצת פייסבוק, בעלי העמוד וחברי הקבוצה משתפים פוסטים, סרטונים ותמונות בפיד הקבוצה. קבוצות פייסבוק מאפשרות לחברות לנהל שיחות אמיתיות עם הקהלים שלהן ולקבל תובנות לגבי הזדמנויות לקוח ולחקר שוק.

למרות שקבוצות פייסבוק כוללות פחות פונקציות מסחריות מדפי פייסבוק, הן שימושיות באותה מידה כמו כל קהילה מקוונת. השתמש בקבוצות פייסבוק כדי להפגיש בין אנשים מהאזור שלך, להיות תרומה חשובה לקהילה ולקדם את עצמך ואת העסק שלך.

קבוצות פייסבוק הן אחת הדרכים הקלות ביותר לבנות קהילה מקוונת עבור המותג שלך או עורך הדין שלך

בקבוצות פייסבוק תוכלו לשתף תמונות, קטעי וידאו וקישורים עם חשבון רגיל אך ניתן לקשר אותם גם לקבוצות. יתרון נוסף של קבוצות הוא בכך שהם מאפשרים לך ליצור קשר עם חברי הקבוצה בדוא"ל, אם כי זה לא המקרה בדפים.

יתרון נוסף

הוא שהאתר שלך מדורג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו בינג וגוגל מאשר בשמך, כך שתוכל להשתמש בו לקריירה המקצועית שלך בזמן שהפרופיל האישי שלך יישאר חסום. תהיה לך גם גישה מלאה לכלי ניתוח לאתר שלך המאפשרים לך לראות על איזה אנשים אתה לוחץ ואיך הם מתקשרים.

שיתוף פוסטים על המותג שלך בבלוג או בדף הפייסבוק שלך יעזור לאחד את כל הרעיון של המותג שלך עם הקהל שלך. באמצעות פייסבוק והדף שלך, תוכל גם ליצור קשר עם מותגים אחרים סביב המותג שלך.

דף זה מכיל אפשרויות לשליטה מי שולח אליך בקשות חברים ואפשרויות כיצד אחרים בפייסבוק לומדים עליך

אתה יכול להתיידד בפייסבוק, להוסיף קבוצות פרטיות חדשות, לפרסם אפשרויות להראות היכן אתה עובד, באיזה בית ספר או עבודה אתה לומד ואנשים החיים בקרבתך. אנו ממליצים לעיין בכרטיסיית ציר הזמן והתיוגים אם ברצונך לפרסם משהו בציר הזמן שלך, שתוכל להדגיש ולפרסם תוכן אחר.

אם אתה צריך לשנות מי יכול לראות את ההודעות והחברים העתידיים שלך או אם אתה רוצה שמנועי חיפוש יאהבו את פייסבוק, פשוט קישור לפרופיל שלך.

זה אומר שלא כל האנשים שאוהבים את דף הפייסבוק שלך יראו את ההודעות שלך. בממוצע, עמוד הפייסבוק פחות מחמישה אחוזים מהטווח הממוצע של האוהדים. כדי להגיע ליותר אנשים באתר שלך, עליך לפרסם תוכן שמעניין ואינטראקציה עם יותר אנשים.

עיין במדריך שלנו כיצד לנהל את פרופיל הפייסבוק שלך

את ציר הזמן ואת עדכוני החדשות שלך. כשאתם מתכננים את הפוסטים שלכם בפייסבוק בעזרת כלים לתכנון מדיה חברתית כמו Buffer, תוכלו להתמקד בהיבטים החשובים ביותר של העסק שלכם: ליצור קשר עם האוהדים שלכם ולפתח מוצרים מעולים.

פייסבוק מציעה מספר דרכים למצוא חברים

כולל סריקת רשימת הדוא"ל הקיימת שלך או חשבון הדוא"ל שלך אם ניתנת לך גישה. מלא את הפרופיל שלך כדי להוסיף חברים ושלח בקשת חברות לכתובת הדוא"ל שלך באמצעות הודעות פייסבוק לפני שאתה יודע את זה. אם הם מקבלים את בקשת החברים שלך, שמם וקישור לדף ציר הזמן של הפרופיל שלהם יופיעו ברשימת החברים שלך בפייסבוק.

אם אין לך פייסבוק על שולחן העבודה שלך, תוכל להשתמש באפליקציה כדי לשנות את שמך באייפד, בסמארטפון או בטאבלט. למנוע מחברים ערמומיים לשנות את שמם זה טיפשי, במיוחד אם שוכחים שעמוד הפייסבוק שלהם פתוח בפניהם.

לפייסבוק יותר מ -2.7 מיליארד משתמשים פעילים

פלטפורמה מרכזית לשיווק מדיה חברתית של עסקים קטנים. עסקים יכולים להשתמש בעמודי הפייסבוק שלהם כדי ליצור קשר עם לקוחות קיימים, להגיע ללקוחות חדשים ולנהל את תמיכת הלקוחות. Facebook for Business עובד מכיוון שדף הפייסבוק של חברה אינו פרופיל של משתמש בודד.

דפים עסקיים של פייסבוק יכולים לעזור לך ליצור קשר עם הלקוחות שלך ולספק מידע חשוב על החברה שלך

מוצרים ושירותים ואירועים קרובים. מלבד היתרונות של הקמת מותג מעוגל שחשוב להצליח בבלוגוספירה הצפופה, בואו ניצור עמודי פייסבוק בצעד פשוט אחד. צור דף עסקי בפייסבוק המכיל פרטי קשר בסיסיים לעסק שלך וודא שאתה מעסיק את העוקבים שלך – ככל שיהיה לך יותר מעורבות, כך יש סיכוי שיבחינו בעסק שלך.

נווט לשורת התפריטים העליונה (הכחול מימין) עם תמונת פרופיל מיני של שמך וכפתור בית עם 5 סמלים. אני מנהל של שלושה אתרים: בלוג, דף עבור הארגון שלי שעוזר לי לאסוף תרומות ודף האינטרנט של WCBC.

מלא את המידע הבסיסי אודות העסק שלך, הוסף פרופיל או תמונת שער והוסף מידע נוסף. בחר את הדף שעבורו תרצה להשתמש בפייסבוק ופייסבוק תנתב אותך לדף זה (שים לב לתמונת הפרופיל המיני ושינוי השם).
למידע נוסף בנושא של נתי דוידי ואיך להשתמש בפייסבוק יש לגשת לאתר facebook.com

מדריך שלב אחר שלב זה מסביר את הפונקציות הבסיסיות של פייסבוק ומסביר כמה נקודות חשובות שמשתמשי פייסבוק חדשים צריכים לדעת

אם אתה מעדיף מדריך צעד אחר צעד, יש לנו מדריך מפורט להגדרת דף הפייסבוק שלך עבורך. הוא כולל דברים כמו יצירת תמונת השער שלך, מידע חשוב שתוכל להוסיף לדף שלך, כיצד תוכל להתאים אישית את הדף שלך ועוד.

פייסבוק

היא רשת חברתית המחברת אנשים באמצעות פלטפורמה מקוונת. המשימה שלה היא להפוך את העולם לפתוח ומחובר על ידי חיבור אנשים והקלה על תקשורת ביניהם. פייסבוק היא הרשת החברתית הנפוצה ביותר באינטרנט עם יותר משלושה מיליארד משתמשים המשתמשים בה כדי ליצור קשר עם חברים ובני משפחה ולפגוש אנשים חדשים.

על ידי שיתוף תוכן (טקסט

הודעות סטטוס, תמונות, קטעי וידאו, קישורים חיצוניים ופוסטים בבלוג) בפייסבוק, המשתמשים יכולים להוסיף רעיונות ולנהל שיחות עם אחרים שחולקים תחומי עניין זהים או אחרים. תגובות ושיתוף תוכן הם דרכים נוספות שמשתמשים יכולים לתקשר אחד עם השני. משתמשים יכולים גם לתקשר את הרעיונות שלהם על ידי שיתוף תוכן שאנשים אחרים בפייסבוק משתפים ומגיבים בצחוק, באי הסכמה או בחיבוקים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן