איך להשקיע במטבעות וירטואלים

לא משנה באיזה מטבע קריפטוגרפי אתה משקיע, וודא שתזה ההשקעה מאחורי המטבע עומדת במבחן הזמן. מטבעות קריפטוגרפיים רבים, כגון ביטקוין ואת'ריום, הוצגו עם מטרות נעלות שניתן להשיג רק לאורך אופק זמן ארוך. בדרך זו תוכל לחשוף את תיק ההשקעות שלך למטבעות הקריפטו מבלי לקנות מטבעות ולהמשיך באותה זהירות כמו בכל השקעה ספקולטיבית אחרת.

השקעה במטבעות קריפטוגרפיים

היא סיכוי מרתק לחלק מתיק ההשקעות שלך, אך עליך לוודא שתגוון את השקעותיך בהשקעות אחרות. מטבעות קריפטוגרפיים הם השקעה טובה אם אתה רוצה להיחשף ישירות לביקוש למטבעות דיגיטליים, אך ישנן חלופות בטוחות ורווחיות יותר לרכישת מניות או חברות שבאות במגע עם מטבעות קריפטוגרפיים. בעלות על מטבעות קריפטוגרפיים יכולה להגדיל את הגיוון של התיקים שלך, ומטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין הראו מתאם מחירים עם שוק המניות האמריקאי.

אם אתה משקיע מנוסה עם תיק מגוון ויכולת לקחת סיכונים ויש לך תוכנית השקעה לטווח ארוך

כדאי שתשקול להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים באחוז קטן (לא יותר מ -1 %) מההחזקות שלך. למי שמעוניין במטבעות קריפטוגרפיים אך אינו קונה או מחזיק במטבעות קריפטוגרפיים, ישנן דרכים להשקיע. בכל הנוגע לרכישה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים, יש לך מגוון אפשרויות כגון בורסות מטבעות קריפטוגרפיים, תיווך מקוון ושירותי תשלום.
על מנת לבדוק עוד פרטים מורחבים בנושא של מטבעות וירטואלים עליך לבדוק כאן: bitish.co.il

כדי לקנות מטבע קריפטוגרפי, עליך לבחור ברוקר או בורסת מטבעות קריפטוגרפיים. בהתאם לקריפטו, אתה יכול להחליף מטבע קריפטוגרפי אחד בכסף פיאט (דולר אמריקאי) ואחר במטבע קריפטוגרפי אחר או להיפך. אתה יכול גם להחליף מטבע אמיתי (דולר) כדי לקנות מטבעות או אסימונים עבור מטבע קריפטוגרפי ספציפי.

מטבעות וירטואליים

כולל מטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין וליטקוין, אינם מהווים מטבע חוקי ואינם מונפקים על ידי בנקים מרכזיים או סוכנויות ממשלתיות או נתמכים. יש מאות מטבעות קריפטוגרפיים לבחירה, החל משמות ידועים כמו ביטקוין ואת'רום ועד מטבעות קריפטוגרפיים מטשטשים כמו תטא, דלק וחול. אם אתה חושב להוסיף מטבעות קריפטוגרפיים לתיק ההשקעות שלך כמו ביטקוין, אתר או דוגקוין, יש לך מספר אפשרויות.

מטבעות קריפטוגרפיים הם נכסים דיגיטליים שאנשים יכולים להשתמש בהם

כדי להשקיע ולקנות. מטבעות קריפטוגרפיים היא סוג של מטבע דיגיטלי המאפשר לך לבצע תשלומים מקוונים לאנשים ועסקים אחרים מבלי לעבור בנק של צד שלישי. מטבעות קריפטוגרפיים מתייחסים לקריפטוגרפיה מורכבת המאפשרת יצירה ועיבוד של מטבעות דיגיטליים ועסקאותיהם במערכת מבוזרת.

כדי לאחסן את המטבע שלך, תזדקק לארנק המכיל מטבעות קריפטוגרפיים, הדרוש לאחסון הקוד היוצר את תיק המטבעות שלך. כשאתה קונה מטבע קריפטוגרפי, הוא מאוחסן במטבע קריפטוגרפי שנקרא מחובר לבורסה. לדוגמה, אתה יכול לאחסן מטבעות קריפטוגרפיים בארנק דיגיטלי או באחד הארנקים המתוארים בפוסט הבלוג של Cryptocurrency.

הדרך היקרה והנוחה ביותר להחזיק מטבעות קריפטוגרפיים

היא להחזיק אותם כהשקעה, לא כאמצעי חליפין. חילופי מטבעות קריפטוגרפיים מאפשרים לך לרכוש מטבעות כגון ביטקוין ואת'ריום באמצעות כרטיס חיוב. ברוב הבורסות והברוקרים תוכלו לרכוש גם שברים של מטבעות קריפטוגרפיים, מה שמאפשר לכם לקנות שברים ממחיר האסימון כמו ביטקוין או את'ריום, שיכול לקחת אלפי שנים.

כמה מתווכים מקוונים מציעים דרך לקנות ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים

בין נכסים אחרים כמו מניות, אגרות חוב ותעודות סל, שנוטות להציע עלויות מסחר נמוכות יותר וכמה תכונות קריפטו. ברוקרי מטבעות המטבעות מוציאים את המורכבות בקניית מטבעות קריפטוגרפיים על ידי הצעת ממשק קל לשימוש לאינטראקציה עם הבורסה בה אתה נמצא. קרנות וקרנות השקעה שמשקיעות במטבעות קריפטוגרפיים הן צורת השקעה פחות מסוכנת מאשר רכישת המטבעות עצמם.

פלטפורמות דיגיטליות כמו Coinbase ורובינהוד הקלו על אנשים להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים פופולריים כמו ביטקוין

במהלך השנה האחרונה, שירותי תשלום כגון PayPal Cash ואפליקציות כגון Venmo הרחיבו את אפשרויות התשלום המקובלות שלהם כדי לאפשר לך לקנות, למכור ולהחזיק מטבעות קריפטוגרפיים כגון Bitcoin. הדרך הקלה ביותר להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים היא רכישת מטבעות קריפטוגרפיים באמצעות חברה שיש לה נתח פיננסי בעתיד טכנולוגיית הקריפטו והבלוקצ'יין.

חלק מחברי ממשיכים לדבר על השקעות במטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין ודוגקוין

כאשר אתה חדש בעולם הקריפטו – מטבעות, להבין איך לקנות ביטקוין, דוג'קוין, את'ריום ועוד מטבעות קריפטוגרפיים אחרים יכול להיות מבלבל. בעוד שחלק ממשקיעי הקריפטו נרתעים מהבורסות, רכישה ומחזיקה במטבעות אמיתיים היא אחת הדרכים הקלות ביותר להשקיע בקריפטו, אך תעודות סל ביטקוין נשארות מחוץ להישג ידם.

מטבעות קריפטוגרפיים

היא סוג של מטבע דיגיטלי המייצג דרך חדשה להשקעה, אך לפני שאתה משתמש או משקיע במטבעות קריפטוגרפיים, עליך לדעת מה מבדיל אותו ממזומן ואמצעי תשלום אחרים. כאן תוכלו למצוא כיצד לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים וכיצד לרכוש אותם, כמו גם את סוגי הרכבים השונים בהם תוכלו להשתמש בכדי לגשת אליהם. השקעה במטבעות קריפטוגרפיים היא כמו החלפת כספך במדינה חדשה.

בהתאם לבורסה

לברוקר ולשיטת המימון שלך, ייתכן שתצטרך לחכות כמה ימים עד שתוכל להשתמש בכסף שאתה מפקיד לרכישת מטבעות קריפטוגרפיים. Coinbase ו- Binance מציגים זאת כדרך קלה ומהירה למשתמשים חדשים לרכוש מטבעות קריפטו שונים כגון ביטקוין. הגרסה הבאה של הביטקוין והקריפטו הראשון המוכר הוא Bitcoin Cash או Bitcoin Diamond.

אם הם לא מאמינים שהקריפטו שלהם מאובטח, הם יכולים לבחור להשקיע במטבע מטבע כדי להחזיק את המטבעות שלהם, מה שהופך אותם לבלתי נגישים להאקרים ואחרים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן