איך לגייס עובדים בלחיצת כפתור

עבור רוב העובדים, למצוא עבודה חדשה יותר קל מאשר לעזוב את הארגון שלהם. בגלל תרבות הניידות הזו, מנהלי משאבי אנוש חוששים לאבד אנשים, והם מצפים שיהיו להם מועמדים פנימיים גדולים כדי למלא את החסר.

אם אתה מעסיק עובד אחד לחודש

אתה יכול להשתמש ברבות מאותן אסטרטגיות יעילות שמשמשות חברות מובילות בכדי למשוך כישרונות, אומרים האנשים שמנהלים אותם. בחברות קטנות יותר, חובות הגיוס נופלות לרוב על כללי משאבי אנוש, שנלחצים בין ראיונות עבודה לתפקידים יומיומיים רבים אחרים ואינם כוללים עובדים חדשים שהם מספיק טובים בכדי להשאיר כישרון טוב בלתי מזוהה.

חשוב למצוא את ההתאמה המתאימה לתפקידך כחברה ולפתח תהליך גיוס רשמי שהוא מהיר

יעיל וחוקי – בין אם תעסיק את העובד הראשון שלך ובין אם תוסיף חבר חדש לצוות הקיים שלך. עליכם להכיר את הטרנדים האחרונים ולשאוף לשלבם בשגרת ההתקנה היומית שלכם. זו הסיבה שהרכבנו מדריך מקיף זה שמנחה אותך בתהליך הגיוס, מגיוס וסקירה ועד להרחבת ההצעה שלך והתחלת תהליך הגיוס הנכון בחברה שלך בשלושה שלבים פשוטים.

כדי לוודא שאתה מוצא כישרונות מובילים, הנה 8 אסטרטגיות גיוס עובדים שיכולות לעזור בשיפור תהליך הגיוס שלך. מותג המעסיקים שלך מבדיל אותך מחברות אחרות ומראה למועמדים שהם יעבדו בשבילך. עיין בדפי החברה שלך ובמודעות המדיה החברתית שלך כדי להתאים למותג המעסיק שלך.
למידע בתחום של איך לגייס עובדים בלחיצת כפתור ואיך לגייס עובדים ניתן לבקר באתר fillva.com

דף החברה שלך בפייסבוק ודף הקריירה שלך (אם יש לך כזה) מציעים לך הזדמנות ייחודית להכין את המועמדים הפוטנציאליים שלך לעבודה

הקל עליהם ללמוד על החברה שלך ועל תהליך הגיוס שלך על ידי הצגת אותם בפני צוות הגיוס שלך. היותך מעודכן לגבי תהליכי הגיוס והציפיות שלך יעזור למחפשי העבודה להרגיש נינוחים ובטוחים, מה שיהפוך את חוויית הגשת העבודה שלהם בחברה שלך לנעימה יותר.

בכך שאתה מציע למחפשי עבודה את כל המידע הרלוונטי במקום אחד

אתה חוסך זמן ואנרגיה ושומר על העניין שלך. הצעת יישום בלחיצה אחת יכולה להגביר את המודעות למותג של הארגון בקרב מבקרי האתר, להגדיל את שיעורי ההשלמה ולהפחית את שיעורי הנשירה של המועמדים.

כפתור החל בקשה אחת מופיע בכל פרסומת דרושים בפורטל דרושים מקוון

המשרה בה אתה מעוניין מוצעת באמצעות הכפתור, כפי שמצוין במודעת העבודה. בתרחיש זה, המועמד צריך רק ללחוץ על כפתור החל כדי להשלים את תהליך הגשת הבקשה. באתרים כמו ZipRecruiter, הכפתור משתנה מ"החל "ל"אשר" ברגע שמועמד לוחץ על כפתור "החל קליק אחד".

מועמדים פאסיביים מתקבלים לעבודה אך אינם מחפשים עבודה באופן פעיל. זיהית רמה של מועמדים במאגר הכישרונות שלך שמוכנים להתקבל לעבודה אך עדיין לא מוכנים להסתכל מסביב.

כתבתי כאן מאמר נרחב על איך לבנות ולתחזק מאגר כישרונות, שם תוכלו למצוא טיפים נוספים. בואו נסתכל על כמה דוגמאות מגניבות של חברות שעושות את הדבר הנכון בבניית מאגרי כישרונות.

זהו אתגר גיוס עצום עבור חברות רבות להבין כיצד להשיג הצעות עבודה למהנדסי תוכנה שהוכשרו לאחרונה בתחרות

זה יכול לקחת שבועות לערוך ראיונות פנים אל פנים, לשלוח מכתבי הצעה ולנהל מנהלי משאבי אנוש התלבטים לאילו מועמדים להמשיך. הלחץ למלא ערימות גדולות של אביזרים פתוחים משאיר מעט זמן לניסויים.

בגלל היעדר מועמדים מוסמכים

מעסיקים המעוניינים למלא את המשרות הפנויות שלהם בכישרון הטוב ביותר מחפשים רשתות חברתיות וקהילות מקומיות עבור עובדיהם. מועמדים מקבלים עדכוני תקשורת רלוונטיים מהארגון ומתריעים על אפשרויות תעסוקה חדשות התואמות את תחומי העניין שלהם. בעזרת SourcePointe אנו יכולים לעזור לך להרחיב את מאגר המועמדים שלך על ידי גיוס מועמדים המחפשים אותך.

גיוס יכול להיות יקר, גוזל זמן וקשה בשוק העבודה התחרותי של ימינו. לאחר שנמצא המועמד האידיאלי, SourcePointes Onboarding אלקטרונית מבטיח כי עובדים חדשים ישלימו את תהליך ה- Onboarding ללא ניירות.

מערכת מעקב למועמדים היא תוכנה הממכנת את תהליך פרסום המשרות וחיפוש אחר כישרונות מוסמכים. זה כולל מודעות דרושים בלחיצה אחת על מספר עמודים למועמדים, מיון, ראיונות ותזמון.

במשך עשרות שנים חברות משקיעות במערכות מעקב אחר מועמדים כפלטפורמה מרכזית המסייעת באיסוף

קטלוג, ניהול ומעקב אחר מועמדים. ישנן אפשרויות רבות, אז עשה קצת מחקר כדי למצוא את מערכת מעקב היישומים הטובה ביותר לתקציב וגודל החברה שלך. פיצוץ של כלים חדשים מגיע לשוק, רבים המונעים על ידי בינה מלאכותית, כדי להפוך את התהליך למדעי, להרחבה ויעיל יותר.

לדוגמא

הכלים הזמינים משלבים נתונים זמינים לציבור עם למידת מכונה ליצירת תמונה מלאה יותר של מועמדים, ומדגישים גורמים המבדילים אותם בהתאמתם לתפקיד. ארגונים בוגרים משתמשים בצ'ט-בוטים מונעי AI כדי להקל על תהליך יישום יעיל, מסכי ראיונות וידאו להערכת מועמדים והתאמתם לתפקיד מסוים, ולארגונים כלים חדשים רבים העומדים לרשותם כדי לסייע במיקוד פרסומות עבודה ובחיפושים גדולים של מועמדים.

לפני שתקבל החלטה

שקול את מה שלמדת על הכישורים, האישיות והניסיון של המועמדים שלך מתוך קורות החיים, הראיונות וההפניות שלהם. שקול כיצד המועמד שלך ישתלב בצוות ובתרבות הארגונית שלך, והשווה את עצמך עם המעורבים בתהליך הגיוס. כשאתה שוקל זאת, חשוב על המועמד האידיאלי שלך ועל המנטליות שמושכת אותם.

זה בסדר לעודד מועמדים מעוניינים בהומור ורגש ללחוץ על מודעת העבודה שלך בפייסבוק

זו הדרך הקלה ביותר עבור העובדים שלך לשתף את רשימת המשרות שלך, והם יכולים לעשות זאת בלחיצה אחת בלבד על ידי הגעה לחברים, בני משפחה, קולגות ורשתות בפייסבוק.

עם הזמן זה הפך למשאב נהדר עבור מעסיקים ליצור קשר זה עם זה ולעזור לצורכי הגיוס שלהם

הפוטנציאל של פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות למלא תפקיד חשוב באסטרטגיית הגיוס לעובדים הולך וגדל ככל שיותר מחפשי עבודה ומחברים מפרסמים את הפרופילים שלהם מדי שנה.

זה לא מספיק לפרסם מקומות עבודה במפלצות CareerBuilder, קרייגסליסט ואתרי דרושים מקוונים אחרים. מעסיקים מוצפים במאות קורות חיים של מועמדים בלתי מוסמכים המפורסמים בלוחות גדולים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן