איך לבחור סגנון ריקוד מחול לנשים

אצלנו בהללו – בית ספר וסטודיו למחול בניגון יהודי לומדים מגוון סגנונות ריקוד ומחול

 מאמר אימונים למחול

אני מניחשאת מכירה קצת את עולם הריקוד ואוכל להמשיך ולהניח שהשתתפת בשיעורים ומכירה את הרמות השונות שיש בריקודים והסגנונות.  ישנם עשרות סגנונות ריקוד. מאמר זה לרקדנית המתקדמת.

ישנם כל כך הרבה סגנונות של ריקודים ברחבי העולם עד שקשה לרשום את כולם ברשימה זו

אבל ננסה. אחד הדברים הראשונים שיש לציין הוא שרבים מהריקודים ברשימה זו כוללים סגנונות מרובים. סגנונות ריקוד לאירועים כגון מפגשים חברתיים, אירועים דתיים, חגיגות מסורתיות, אירועים, פסטיבלים, תחרויות ופנאי סגנונות ריקוד מאת אפוצ'י: צורות תרבות עתיקות, צורות עידן מודרניות וחדשות, סגנונות ריקוד לפי תרבות ומיקום עולמי: הודי, אמריקה הלטינית, סינית, אפריקאית, אנגלית, ספרדית וכו '.

הללו בית ספר למחול מבדיל את עצמו מפרסומים אחרים בכך שהוא משתדל לפרסם מאמרים על רוחב מסורות הריקוד ברחבי העולם

ישנם סגנונות שונים של ריקוד כגון בלט, ריקוד מודרני, היפ הופ וריקודי עם שונים מרחבי העולם כגון פלמנקו, בהאנגרה, סמבה וכו '. רוב צורות המחול ההודיות מספרות סיפורים, מבוצעות לכבוד אלים ואלות ויש להן משמעות תרבותית וקהילתית.

צורות ריקוד ברחבי העולם התפתחו ומודרניות עם קידום התרבות והקהילה

צורות ריקוד ישנות רבות עדיין קיימות, אך בעשורים האחרונים צצו רבים חדשים. סגנונות ישנים משמשים לציון אירועים חשובים כמו טקסים דתיים ופסטיבלים מסורתיים, בעוד שצורות חדשות רבות מציגות תרבות ריקוד משכנעת ונעימה יותר.

ריקוד ברז

המוצג כחלק מהתיאטרון המוסיקלי, מתמקד בכוריאוגרפיה וגיבוש כאשר יותר מרקדנית ברז אחת מופיעה. הריקודים הנפוצים ביותר באולמות אירועים ולטינים הם רומבה, צ'ה צ'ה, סמבה וסלסה. אם קצב השירים אופטימי, תוכלו לחסל את הרומבה ולנתח ממנה את שלושת הריקודים הנותרים.

ריקוד ברז מאופיין במספר ריקודים, כולל פלמנקו, קצב, ברז קלאסי, ברודווי ופוסט מודרני. רקדני ברז הם סגנון ריקוד הקשה המפיק צליל חלול וחד כדי להדגיש את ביצועיהם.

מאפיין ייחודי זה של ריקוד ברז מחייב מומחים על הרצפה לביצועים מיטביים. נעלי ליריקה מספקות הגנה לרקדדן ומאפשרות לו להרגיש על רחבת הריקודים כמה שיותר זמן.

ריקוד הוא ספורט פנאי נהדר שכל אחד מכל הגילאים יכול להשתתף בו. צורות שונות של ריקוד דורשות מגוון גדול של דרישות כושר ופיזיות.

לא משנה אם קר או גשם בחוץ, אתה יכול לרקוד בתוך הבית. הציוד שאתה צריך כדי לרקוד תלוי בסוג הריקוד שאתה בוחר. ריקוד ברז, למשל, כרוך בקניית נעלי ברז, בעוד שבלט דורש נעלי בלט ובגדי בלט.

בחירת סגנון ריקוד על סמך האישיות והאינטרסים שלך אולי נשמעת ברורה בעיני רבים

הללו בית ספר למחול ניתן ללמוד קורס הדרכה במחול
למידע נוסף על איך לבחור סגנון ריקוד מחול לנשים יש לגשת לאתר halelu.co.il

אך כשאתה מדבר על איך אתה רוקד כהורה ומנסה למצוא סגנון המתאים ביותר לילדך, יש לך מיליון דברים בראש שלך. יעדי הריקוד שלך והידע על מה שאתה רוצה יכולים לעזור לך להחליט איזה סגנון ריקוד מתאים לך ביותר. התחל בבחירת סגנון שאתה אוהב ושאתה אוהב ואז חפש בתי ספר למחול באזור שלך בדפי זהב והצטרף למועדון. ישנם הרבה סגנונות ריקוד לבחירה ולכל אחד מהם האטרקציה שלו.

אתה יודע שריקודים הם תרגיל נהדר

הרבה כיף, ושמעת שזו פעילות חברתית נפלאה שמאתגרת את הגוף. אם אתה בן 19, היפ הופ כבחירה הגיונית הוא ככל הנראה מכיוון שרבים מהאנשים שאתה פוגש בשיעורי ריקוד, במועדוני ריקודים מקומיים או שמשחקים הרבה היפ הופ או EDM הפכו לחברים.

זה לא אומר שעליך לעסוק בסגנון ריקוד שמושך את כולם בדמוגרפיה שלך

עם זאת, המשמעות היא שההיבט החברתי של הריקוד חשוב ועליך לשקול איזו חוויה חברתית תרצה בעת בחירת סגנון ריקוד מסוים. יתכן שתרצה ללמוד סגנונות ריקוד המביאים אותך למגע עם אנשים שגילם או מוצא שלהם שונה משלך. להפרדה בין רקדן לצופה בתיאטרון ומחול יש השפעה עצומה על סגנון מחול התיאטרון, תיאטרון המחול וקבלתו כצורת אמנות. בריקוד תיאטרון, המקצועיות של הרקדנית, ייצוג כוריאוגרפי של תנועות דרמטיות ורשמיות, שימוש באפקטים חזותיים ושאלות פילוסופיות של תפקיד הצופה מגיעות לרמות הגבוהות ביותר שלהם.

ריקוד אפריקאי או אפרו-אמריקאי

הוא מונח רחב המתייחס לסגנונות הריקוד והתרבויות הרבים של מדינות אפריקה, בעיקר דרום אפריקה. ג'אז משלב סגנונות ריקוד של ריקוד באנרגיה גבוהה עם גבולות קונבנציונליים. ג'אז מושפע מאוד מבלט, מודרני, טאפ-הופ, היפ-הופ, ריקוד אפריקאי וסגנונות רבים אחרים.

היפ הופ

הוא המרכיב שמבדיל אותו מרוב ז'אנרי הריקוד הוא שריקודי הרחוב המקוריים שלו הם סגנון חופשי ואינו דבוק בכוריאוגרפיה נתונה. אמני ההיפ הופ חופשיים לפרש את הריקוד כרצונם כסגנון ריקוד הפתוח לביטוי אישי – וזה הוביל לסגנונות ריקוד חדשניים ומרתקים רבים. מחול עכשווי משתמש בטכניקות כגון בלט ויסודות המחול העכשווי כדי ליצור תנועות רבות אחרות שאינן מכבדות את כללי הבלט והמודרניות המחמירים.

כמו הרבה סגנונות ריקוד אחרים

גם ההיפ הופ הוא ריקוד אלתור בו הצוותים מאתגרים זה את זה לקרבות ריקודים. כיום הוא מבוצע בחוץ וגם באולפני המחול. פיתחנו את Harlequins Freestyle, רחבת ריקודים מיוחדת העונה על הדרישות הייחודיות של היפ הופ וסגנונות ריקוד רחוב אחרים בקומת הארלקין.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן