איך בוחרים תיק מתאים לבית הספר בשנת 2021?

לפני האריזה לשנת הלימודים, להלן מספר טיפים והנחיות כיצד לבחור תיק תרמיל. בדוק את רשימת התרמילים הטובים ביותר שלנו כדי למצוא אחד המתאים לצרכים ולסגנון שלך. חזור לבית הספר עם התרמיל הנכון והתלמיד שלך מוכן להפיק את המרב משנת הלימודים של 2021.

אם אתה מחפש תיק חדש לשנת הלימודים החדשה או לתחילת שנת העבודה החדשה

בחירת התרמיל הנכון היא קריטית. זה חייב להיות לא רק נראה טוב, אלא גם להיות נוח ובאופן טבעי מספיק גדול כדי לשאת את כל החפצים שלך. גודל התיק שלך תלוי מה אתה רוצה לשאת ומה אתה יכול לשאת.

ילדים בגיל הגן יכולים לשאת תרמיל קטן

אך ילדים גדולים יותר זקוקים לתיק יציב יותר לדברים נוספים לאחר הלימודים. תיקי גב הם לא רק לבית הספר שלך, אז חפש שליח או תיק הגון. יש צורך בתרמיל בגודל מלא לקולג 'אם הכיתה שלך צריכה הרבה ספרים או אם אתה צריך להסתובב עם מחשב נייד.

אם זה לא המקרה, בית הספר שלך עשוי לשאול אילו דברים הילד שלך צריך להכניס ללוקר בבית הספר שלו מדי יום, אבל לרוב אתה יודע כמה דברים הם צפויים להכניס לבית הספר שלהם כל יום תיק.

תרמיל בית ספר טוב תלוי בצרכים הספציפיים של כל תלמיד. האידיאל, כמובן, הוא תרמיל טוב המאפשר לסטודנטים לשאת את המחשבים הניידים ופריטים אחרים בקלות. מה ילבש ילדך לבית הספר ומחזרה אליו במהלך יום הלימודים.

אם יש לך דרך ארוכה לבית הספר, אתה צריך תרמיל נוח. הדבר האחרון שסטודנט רוצה הוא תיק גב שנופל מהמותן, אז בחר תיק שמתאים לך.

זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל אם הילד שלך רוכב על אופניים לבית הספר, תרמיל הוא חובה. עם זאת, נשיאת תרמיל במזג אוויר חם עשויה להיות לא אידיאלית ויכולה לעצבן בשעות העומס.

על מנת להפחית את הלחץ על הכתפיים

חלק מתיקי הגב מצוידים ברצועות מותניים או ברצועות עצם החזה. בנוסף לשימוש ברצועות כתף כדי להבטיח כי התרמיל יושב בגובה הנכון, יש לשקול תיקי גב עם כיסים, חריצים ומחיצות כדי לחלק את המשקל הנוסף. תיק גב עם כיסים וחריצים או מחיצות מפזר את המשקל בצורה שווה יותר.

לרוב יש שתי רצועות המסייעות בחלוקת משקל התיק על הגוף. תיקי גב עם רצועות חזה וירך אמורים לעזור לחלק את המשקל בצורה אחידה יותר. בכמה תיקים, הנקראים קלעים, יש רצועה שמתנפחת סביב פלג גוף עליון.

חזית התיק היא ארגונית מסורתית דמוית תרמיל עם כיסים לסוללות, טלפונים, עטים ואוזניות. החלק הפנימי כולל שרוולים וכיסים לארגון (חשוב מחשבים ניידים קטנים, מתכננים, אריזות ועטים).

ניתן להשיג תיקי גב בצבעים שונים ועם תיקי אוכל וקלמר תואמים. תוכלו למצוא סוגים שונים של תיקי גב, ולכל תיק תכונות ייחודיות לבחירה.

תרמיל הנשר של היינס

הוא ארון הספרים המושלם לבנות, נערים ובני נוער הלומדים ביסודי, בחטיבה ובתיכון. זה יכול לשמש גם סטודנטים. כדי לשמור על משקל נמוך לילדך, תיק גב קל זה מציע רצועות חזה מתכווננות, רצועות מרופדות ומשענת גב מרופדת. רצועות הריפוד מונעות כאבים, יש מספיק מקום לחפצים שלך, ועם שרוול מחשב נייד מרופד בגודל 14 אינץ ', הוא מושלם לתלמידי תיכון ומכללות שאוהבים סטייל.

יש לו מתלה עם רוכסן קל לפתיחה

כיסי צד למשקאות, לולאה עליונה לאחסון ושקית ראשית לאחסון ציוד בית הספר שלך. לתרמיל מרווח זה לאחסון כל החפצים שלכם יש תפרים מרופטים ורוכסן יציב המבטיח להחזיק מעמד לאורך שנים. הג'ירו הינו אידיאלי למטיילים, עסקים ובתי ספר עם מארז מחשב נייד בגודל 15 אינץ ', כיס קדמי למפתחות וקלפס (אידיאלי לעבודה לאחר הלימודים), רצועות נושמות ומתכווננות ורצועות בגב הניתנות לקשירה למטען היד שלך. .

תיק זה יכול לשאת בתיק אחד, לשאת אותו כתרמיל, או שזה יכול להיות תיק עם שתי שקיות באחד. קח את תרמיל הטוקיו או תרמיל הגב של טוקיו אם ברצונך לעבור לתיק נשיאה בבוא העת.
למידע מורחב אודות איך בוחרים תיק מתאים לבית הספר בשנת 2021? ניתן לבקר באתר

בין אם אתה משתמש בו למטען היד שלך, המחשב הנייד שלך או לסוף שבוע חצוף, כולם זקוקים לתרמיל עמיד ומסוגנן. כמורה בתיכון, ראיתי תיקי גב במצב רעוע ואני יודע כמה חשוב למצוא תיק עמיד שניתן להשתמש בו כל יום.

תיקי גב הם מרכיב עיקרי לאחר הלימודים

ללא קשר לגיל, לא רק משום שהם מסייעים בהעברת צרכי הילדים, אלא גם מכיוון שעבור ילדים רבים, תרמיל חדש הוא אביזר מסוגנן ומניע שנתי להתחיל את שנת הלימודים מחדש. בין אם אתם מחפשים פונקציונאליות, עמידות, סגנון או שילוב של שלושתם, ישנם מגוון תרמילים בשוק המתאימים לצרכים שלכם.

עם כל כך הרבה מגוון

קל לשכוח את מה שאתה צריך בתיק בית הספר שלך. כמה טיפים פשוטים יכולים לעזור לך למצוא את התרמיל המתאים. יש תיק בית ספר שמתאים לך ולתלמידך בשנת הלימודים הזו מתיקים דקים וקלים הניתנים לנשיאה כתיקי נשיאה, ועד תיקי גב כבדים ועמידים עם רצועות כתף מרופדות ועד תיקי גב מסוגננים ואפשר לארוז. קנה את ETS כדי לבחור את התרמיל הטוב ביותר לבית הספר.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן