הקדמה: מהם הפארקים הטובים ביותר בדיסני וורלד?

דיסני וורלד הוא יעד תיירותי פופולרי עבור אנשים רבים. הפארקים מחולקים לארבעה אזורים שונים: Magic Kingdom, Epcot, Hollywood Studios ו- Animal Kingdom. לכל אחד מהפארקים יש משהו מיוחד להציע ולכל אחד סט אטרקציות משלו.

ממלכת הקסם הוא הפארק המתויר ביותר בדיסני וורלד. זהו ביתם של אטרקציות אייקוניות רבות, כולל טירת סינדרלה, הר החלל וספין החלל ריינג'ר של באז לייטייר. Epcot הוא פארק שעשועים המתמקד בחדשנות וטכנולוגיה, עם שני חלקים עיקריים: עולם העתיד ו-World Showcase. אולפני הוליווד כוללים אטרקציות כמו מגדל הטרור, סיורי כוכבים, צעצוע של סיפור מידוויי מאניה! ממלכת החיות היא ביתם של טיולים רבים בנושאי בעלי חיים כגון ספארי קילימנג'רו, משלחת אוורסט וטיסת אווטאר

5 הפארקים שכולם חייבים לבקר כשהם מבקרים בדיסני וורלד

אורלנדו היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בארצות הברית. בעיר יש הרבה אטרקציות למשפחות וילדים, אבל יש כמה פארקים ששווה לבקר בהם.

5 הפארקים שכולם חייבים לבקר בביקור בדיסני וורלד הם:

1) פארק ממלכת החיות

2) אפקוט

3) אולפני הוליווד

4) Magic Kingdom Park 5) אולפני יוניברסל פלורידה

אורלנדו היא ביתם של דיסני וורלד ושל יוניברסל אורלנדו ריזורט. זהו יעד חובה לכל מי שמחפש ליהנות מחופשה משפחתית.

חשוב למבקרים לדעת שלאורלנדו יש הרבה פארקי שעשועים, אטרקציות ומלונות להציע. 5 הפארקים שכולם חייבים לבקר בביקור בדיסני וורלד הם Magic Kingdom, Epcot, Animal Kingdom, Hollywood Studios ו-Universal Studios Florida. אלו הפארקים הפופולריים ביותר באורלנדו מכיוון שיש בהם את הרכיבות והמופעים הטובים ביותר.

אם אתם רוצים לחקור יותר ממה שיש לאורלנדו להציע, כדאי לכם לבקר באחד מהפארקים המומלצים האחרים הבאים: SeaWorld Florida Aquatica Orlando Resort & Waterpark, לגולנד פלורידה פארק השעשועים, מתחם המבקרים של מרכז החלל קנדי (NASA), Gatorland – התנין האולטימטיבי פארק שעשועים הרפתקאות

טיפים לביקור בממלכת הקסם בלילה

ממלכת הקסם היא הפארק הפופולרי ביותר באורלנדו וזה מיקום חובה עבור אנשים רבים.

ממלכת הקסם פתוחה מ-9:00 עד 23:00, אבל היא נסגרת מוקדם בימים מסוימים. הזמן הטוב ביותר לבקר בממלכת הקסם בלילה הוא בין השעות 20:00 ל-22:00 מכיוון שזה יאפשר לכם לחוות את כל האטרקציות והרכיבות הפתוחות בתקופה זו.

אורלנדו היא עיר בפלורידה והיא ביתם של כמה מפארקי השעשועים הפופולריים ביותר בעולם. אם אתה מתכנן טיול לאורלנדו, אז אתה צריך לדעת על הפארקים האלה ומה הם מציעים.

ממלכת הקסם היא פארק כזה שאנשים מבקרים לעתים קרובות כשהם מגיעים לאורלנדו. יש בו כמה מהרכיבות הפופולריות ביותר, כולל הר החלל וטירת סינדרלה. בפארק יש גם אטרקציות לילדים, כמו דמבו ויש בו מצעד שמתקיים כל ערב בשעה 18:00.
למידע מורחב על איזה פארקים מומלצים באורלנדו? ואפטלינג בהולנד כדאי לבקר ב- efteling.co.il

אם אתה מבקר באורלנדו רק ליום או יומיים, אז אולי לא שווה את הזמן שלך ללכת לממלכת הקסם בלילה כי זה יכול להיות די צפוף. עם זאת, אם אתה רוצה לחוות משהו אחר אז זה משהו שאתה צריך לנסות גם כן!

טיפים ליהנות מאפקוט ביום גשום

אפקוט הוא מקום שכדאי לבקר בו ביום שמש אך ניתן ליהנות ממנו גם בימים גשומים.

פסטיבל אפקוט הבינלאומי לאמנויות הוא אחד הדברים הטובים ביותר באפקוט כשיורד גשם. הפסטיבל כולל הופעות חיות, הדגמות קולינריות, סדנאות מעשיות ופעילויות אמנות.

יש גם המון אטרקציות אחרות לבקר בהן במהלך יום גשום באפקוט, כולל 11 הביתנים השונים של World Showcase ורכיבות כמו Soarin', Test Track ו-Mission: SPACE.

אפקוט ביום גשום יכול להיות זמן מצוין עבור המשפחה ליהנות מכמה מהרכיבות והתערוכות שאולי לא הספיקו לראות במהלך היום.

טיפים ליהנות מאפקוט ביום גשום:

– לכו לראות את World Showcase ואכלו באחת מדוכני האוכל הרבים.

– לבלות זמן ב-Innoventions West and East.

– בקר באחת מהמדינות הרבות ב-World Showcase והיכנס לתרבות.

– בדוק כמה מהאטרקציות האחרות של Epcot, כמו Soarin' או Ellen's Energy Adventure.

נהנה מממלכת החיות עם ילדים

אם אתם נוסעים לאורלנדו עם ילדים, אז עליכם לבקר בממלכת החיות. זהו אחד הפארקים הטובים ביותר באורלנדו למשפחות.

ממלכת החיות היא פארק שעשועים שתוכנן להיות חיקוי של יער גשם. יש בו מינים רבים ושונים של בעלי חיים ואטרקציות שישפרו את הילדים שלכם במשך שעות.

זהו גם אחד הפארקים הפופולריים ביותר באורלנדו, אז עדיף להגיע מוקדם אם אתה רוצה את ההזדמנות ליהנות ממנו מבלי לחכות בתורים ארוכים או להיתקע בשבילים צפופים.

ממלכת החיות של דיסני הוא אחד הפארקים הפופולריים ביותר באורלנדו. זהו פארק מלא בבעלי חיים ויש בו ספארי מדהים.

הזמן הטוב ביותר לבקר בממלכת החיות של דיסני הוא בשעות הבוקר או הערב המוקדמות כשלא חם מדי.

בפארק יש כמה מתקנים שאינם מתאימים לילדים מתחת לגיל 7. אז אם יש לכם ילדים קטנים שרוצים לצאת לרכיבות, תצטרכו לדלג על אלה ולבלות יותר זמן בתערוכות החיות במקום.