אופניים חשמליות יד שניה

ישנם מספר מקומות שבהם אתה יכול למכור את האופניים האלקטרונים המשומשים שלך הן באינטרנט והן במצב לא מקוון. אתה יכול למכור את האופניים האלקטרוניים שלך באיביי, Facebook Marketplace, Craigslist, קבוצות פייסבוק, פורומים מקוונים ואתרי אופניים מיוחדים כמו Bike Soup. חנויות מקוונות אחרות שבהן אתה יכול למכור את האופניים האלקטרוניים שלך כוללות את Craigslist, Facebook Marketplace, OfferUp ועוד חנויות ואפליקציות מקוונות שונות. עם זאת, ניתן גם לחפש בחנויות מקוונות המתמחות באופניים משומשים, כגון Bike Soup או The Pros Closet.

אם אתה מוכר את האופניים שלך רק למקומיים

אתה יכול לבקש מהם לאסוף את האופניים כדי שלא תצטרך לדאוג לגבי רכישת הובלה. אם אתה קונה אופניים חשמליים משומשים מחנות, ייתכן שיש דרך לממן את חשבונך. ה"טריק" לגרום להם לקנות את האופניים שלך הוא להשאיל את האופניים החשמליים שלהם לחבר לשבוע אם אתה יודע שהאופניים החשמליים מתאימים לאורח החיים שלהם (למשל, זה יכול להיות חבר שאין לו מכונית ). לעתים קרובות כאשר החברים שלך רואים כמה נוח וקל להשתמש באופניים חשמליים, הם נמכרים מתוך מחשבה לקנות אותם.

אם יש חבר

שכן, קרוב משפחה, או טוב יותר, מישהו שכבר מכיר אופניים חשמליים יחד לקניות יכול לעזור לך להימנע מההחלטה הפזיזה ולהוסיף לצד המהנה של לימוד דברים חדשים. המשוב והנוכחות שלהם יכולים לעזור לכם לשמור על איזון בזמן שאתם שואלים שאלות ועושים נסיעת מבחן.

איך הבעלים הנוכחי דואג לצרכים הבסיסיים של האופניים ייתן לך מושג ברור לגבי הבריאות הכללית של האופניים החשמליים. בין אם אתם קונים מחנות או מאדם פרטי, אל תקבלו רק את המחיר המפורסם או את תג המחיר של החנות.

הבינו שאופניים עשויים שלא לענות על הצרכים שלכם ב-100%; עם זאת

אתה עדיין יכול לברוח מהתמונה הגדולה. בקרו בחנות אופניים מקומית המתמחה במכירת אופניים חשמליים, או בחנות המציעה אופניים מסורתיים ואופניים חשמליים תוך ניסיון רב בתחום האופניים החשמליים. עבור אנשים שיש להם ניסיון מועט עם אופניים חשמליים, זו עשויה להיות הנקודה הראשונה של חקר אופניים חשמליים יד שנייה בתמיכה של צוות מנוסה. אם אתה רוצה להיות בטוח בעת רכישת אופניים חשמליים משומשים, עליך לעקוב אחר הטיפים הבאים.

אם אתה מסתכל על אופניים חשמליים משומשים או pedelec

למרות ששני המונחים משמשים כעת למכירות רחוב של אותו דבר, עליך לבדוק תחילה את המונחים הללו. בעצם, כל אופניים חשמליים הם עדיין אופניים, כך שמצב השרשרת, הכבלים, הברגים והצמיגים יכולים לומר לכם הרבה על גיל האופניים והתחזוקה. כמשתמש קצה, חשוב לא להוסיף לאופניים רכיבים לא מתאימים שעלולים להשפיע על הבטיחות.

למרות סיבוכים משפטיים אלו

סיווג האופניים החשמליים תלוי בעיקר בשאלה האם המנוע החשמלי של האופניים החשמליים נעזר בדוושות או מופעל לפי דרישה כדי לסייע לנהג. המרכיב היחיד שמבדיל בין אופניים חשמליים לאופניים רגילים הוא מנוע הסוללה, המספק סיוע בדוושות. אופניים חשמליים משתמשים בסוללות נטענות, מנועים חשמליים וצורה כלשהי של שליטה.

אופניים חשמליים הם הגרסה החשמלית של אופניים חשמליים שנמצאים בשימוש מאז סוף המאה ה-19

אופניים חשמליים, הידועים גם כאופניים חשמליים או אופניים חשמליים, הם אופניים עם מנוע חשמלי מובנה שניתן להשתמש בהם כדי לספק הנעה. ניתן גם להגדיר ולטפל באופניים חשמליים בנפרד לפי חוקי אופניים חשמליים נפרדים. חד-אופניים חשמליים באיזון עצמי אינם עומדים בתקנות האופניים החשמליים ברוב המדינות, ולכן לא ניתן להשתמש בהם בכבישים [56], אך ניתן להשתמש בהם על מדרכות.

אופניים חשמליים הם יקרים

אבל אופניים חשמליים יד שנייה עשויים להיות אופציה זולה יותר. רכישת אופניים חשמליים יד שנייה היא דרך מצוינת לרכוב מחדש על האופניים או לקנות אופניים חשמליים יקרים יותר בהנחה. לאחר עשר שנים של מכירות נמרצות של אופניים חשמליים, יש כיום אלפי מכוניות יד שנייה איכותיות בשוק.

אתה יכול למצוא מגוון אופניים חשמליים למכירה מכמה מהמותגים המפורסמים ביותר בתעשייה כמו קנונדייל וסקוט

אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של אופני הרים חשמליים, אופני כביש חשמליים ואופני עיר חשמליים כדי להתאים להעדפת הרכיבה שלך. אופניים חשמליים ודוושות הם אחד מהסגמנטים הצומחים ביותר של תעשיית האופניים.

המותגים הגדולים בפלח זה כוללים A2B

Easy Motion, IZIP, Haibike ו-Kalkhoff. ניתן למצוא אותם ב-BikeExchange עבור רשימה של ספקים פרטיים וסוחרים עצמאיים. כמו כן, החנות מציעה מחירים מיוחדים למפגינים לשעבר, סגירות סוף שנה והשכרת אופניים, שעשויים אף הם להועיל. זכור שיש המון אופניים חשמליים יד שנייה נהדרים שאפשר לחקור, אז אם המחיר של המוכר הזה לא הגיוני, אנא הסתלק. אופניים חשמליים יד שנייה וקורקינטים חשמליים מופיעים גם במשכונאים; עם זאת, זוהי אפשרות מסוכנת יותר.

עם זאת

אופניים משומשים מחנות עם צוות תיקון וטכני טוב יחסכו לך הרבה מהדאגות הללו. הצוות שלהם יבדוק את האופניים, יכוון ויבדוק חלקים ספציפיים של האופניים החשמליים כדי לוודא שהם מתאימים לשימוש. אם זה סוחר שמוכר אופניים חשמליים משומשים, סביר להניח שהם יתעניינו. אם האופניים שלך היו בשימוש מועט והיו במצב כמעט מושלם, זה היה קל יותר עבורך.

בתעשיית האופניים

חנויות רבות המוכרות הן מסורתיות והן חשמליות יגידו לי שמשתמשים באופניים חשמליים פי 10 יותר. אם נשאיר את חיי השינוי בצד, ניקח דוגמה היפותטית מהירה של עלויות: אם כיבית את כל תחזוקת הרכב שלך לרגע והסתכלת על אופניים חשמליים חדשים לגמרי של $3K לעומת אופניים חשמליים חדשים לגמרי של $3K והשארת בנזין ב-$ 2 ליטר… האופניים החשמליים הממוצעים נוסעים כ-20 מיילים לטעינה ועולות פחות מ-$0.15 למילוי (אפילו עם שיעורי גלגול של 0.37$ לקילווואט שעה בהוואי).

הגודל הקטן של סוללת אופניים חשמליים בהשוואה לסוללה הגדולה יותר המשמשת ברכב חשמלי הופך אותם למועמדים מצוינים לטעינה באמצעות מקורות אנרגיה סולארית או מקורות אנרגיה מתחדשים אחרים

אופניים אלו מצוידים במנועים המגבירים את תלילות הדיווש כדי להקל עליהם את השימוש ולהגיע ליעדך מהר יותר בזמן. השימוש בשסתום המצערת של אופני הרים חשמליים משומשים הופך את ההרפתקה למהנה יותר ואת תהליך הדיווש קל יותר, ומאפשר למשתמשים לחקור את הטבע. היקום מלא באופניים חשמליים חדשים ומשומשים נהדרים, אז השתמשו בחוויה הזו לטובתכם עבור האופניים החשמליים הבאים שלכם וודאו שהם מוצאים בית טוב.
בכדי לשמוע פרטים נוספים בתחום של אופניים חשמליות יד שניה עליך לבדוק ב- galgalihamerkava.co.il

E-MTB עוברת התקדמות טכנולוגית מהירה

כך שלאופניים צעירים יותר יש גיאומטריות טובות יותר, רכיבים טובים יותר ואפילו מנועים טובים יותר. הספק המנוע של אופניים חשמליים הנמכרים כיום נע בין 250W ל-850W. הדגם החזק ביותר יכול לעלות על 45 קמ"ש, אך ישנם חוקים המגבילים את מהירותו. לרוב האופניים החשמליים יש מד מהירות מובנה שיכול לספק לכם מידע על כמה קילומטרים נסעו האופניים החשמליים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן