עיסוי מומלץ

ספא בחיפה מתחיל עם פלמנגו ספא

כשאתה מגיע לעיסוי, המעסה שלך ישאל אותך אם היה לך פציעה או מצב בריאותי ואם כן, איזה סוג של פגיעה.

אם יש לך כאבים כרוניים ואתה רוצה לראות אם עיסוי יעזור לך

חפש מעסה שיגרום לך להרגיש בנוח ושתתאים ביותר לסגנון שלך. אם אתה מודע לקרישי הדם, עליך להתייעץ עם הרופא שלך כדי לוודא שטיפול העיסוי אינו משפיע עליהם. אם יש לך חששות או מרגיש כאב, פנה למטפל בעיסוי שלך.

עיסוי שבועי או תכוף יותר יכול להוות תוספת מרגיעה לתוכנית הטיפול שלך ב- RA

דרך נוספת להעניק עיסוי רפואי היא להמליץ על טיפול בעיסוי כחלק מורחב מהטיפול הטיפולי שלך במרפאה של כירופרקטור או מרפאת פיזיותרפיה. זוהי אלטרנטיבה מעשית לביקור אצל מעסה, אך אם תבחרו בעיסוי בכיסא, חשוב לחפש אחד המדמה במדויק את העיסוי של האדם.

אם יש לך סיבה ספציפית לעיסוי

מומלץ לערוך מפגשים שבועיים כדי לראות את התוצאות, בדרך כלל תוך מספר שבועות. אם אתה רק רוצה לשפר את הבריאות שלך או מדי פעם לקחת הפסקה מלחץ ומתח יומיומי, זה מספיק כדי לתכנן את העיסוי שלך פעם או פעמיים בחודש. מומלץ לדבר עם הלקוח פעם בשבוע, אך הייעוץ תלוי בהתייעצות. ניתן להפחית את העיסויים אם לוקחים אותם זמן רב יותר, וכן ניתן להרחיב את הטיפול בעיסוי כדי להפחית את הסיכון לתופעות לוואי כמו כאבי ראש, בחילות, סחרחורות, עייפות, התכווצויות שרירים או תשישות.

עיסוי שוודי עוסק יותר בהרפיה ועיסוי רקמות עמוק לוקח יומיים להתאושש מהלחץ על השרירים

אם אתם מתכננים עיסוי בן 60 דקות וזה מפגש ארוך יותר, המעסה יקדיש את רוב הזמן לאזור הנוגע בדבר ויכלול קבוצות שרירים אחרות כדי להשיג תוצאה מקיפה יותר. ניתן לקחת 48 שעות לפני העיסוי, אך ניתן לעשות עיסויים ברקמות עמוקות עד 3 ימים לאחר העיסוי הראשון למשך תקופת החלמה של יומיים עם התאוששות בלחץ השריר.

מספר העיסויים אינו מוגבל

אך המעסה או הרופא שלך יכולים להמליץ על התדירות והמשך המתאימים ביותר לצרכיך. תדירות העיסוי תלויה בך לחלוטין ותלויה כמה קשה להתאמן וכמה זמן התאמנת. אולי עיסוי קבוע ומתוכנן באופן קבוע של 2-3 פעמים בשבוע. עיסוי הוא דרך להקל על כאבי צוואר בטווח הקצר וייתכן שתזדקק לעיסויים תכופים יותר בכדי להקל על הכאב, ולכן כדאי לך לעבור עיסוי בתדירות גבוהה.

ביקור במעסה מורשה

הוא תמיד דרך הפעולה הטובה ביותר, אך ניתן גם לתת ולקבל עיסויים מרגיעים בבית או באמצעות הכשרה מקצועית. מטפלים מורשים עיסויים מנוסים בכמה דרכים ויקבעו בקפידה איזה סוג של עיסוי אתה צריך לעבוד באתר הבעיה הספציפי שלך ויעזור לך למצוא את ההקלה שאתה מגיע אליה. אם תחליט לעשות עיסוי, אני ממליץ לעיסוי פוטנציאלי לתמוך בך בדרך להיות מטפל בעיסוי מורשה.

אם אתה רוצה להגדיל את היתרונות של העיסוי, יש זמנים מסוימים לקבל עיסוי רקמות עמוק אם אתה זקוק לו. תוכלו גם לקבל עזרה ממטפל בעיסוי שיעזור לכם בהתכווצויות שרירים ויעניק לכם עיסויים במהלך המשחק.

אם אתה רק מתרגל לכיסא העיסוי

טיפול ארוך מדי עם עיסוי רקמות עמוק יכול לפגוע בשרירים שלך. אין סיבה לעיסוי עצמי לשרירים כואבים, פשוט לוקח 48 שעות עד שהמערכת תחזיר לעצמה את האיזון לאחר עיסוי עמוק, אז אתה זקוק להפסקה של לפחות יומיים בין העיסויים. התחום הצומח במהירות של עיסוי הביא גם לעלייה בשימוש בעיסויים כטיפול בכאב כרוני, עוויתות שרירים ושרירים כואבים.

 

Related Post

דילוג לתוכן