כמה מוקדם בהריון זה בטוח להתאמן?

אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל להתאמן.

ברוב המקרים, נשים יכולות להתחיל להתאמן ברגע שהן מרגישות מוכנות פיזית. זה בדרך כלל אומר ברגע שהבחילות שוככות והטרימסטר הראשון מסתיים.

חשוב לציין שאף פעם לא מוקדם מדי להתחיל להתאמן בהריון. ברוב המקרים, נשים יכולות להתחיל להתאמן ברגע שהן מרגישות מוכנות פיזית. זה בדרך כלל אומר ברגע שהבחילות שוככות והטרימסטר הראשון מסתיים.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה כפי שאתה עשוי לחשוב. למעשה, ישנם גורמים רבים שתורמים לתשובה. בעוד כמה מומחים אומרים שזה בטוח להתאמן בתחילת ההריון, יש אחרים שלא ממליצים על זה בכלל.

יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. לדוגמה, אם יש לך היסטוריה של הפלה או סיבוכים אחרים במהלך ההריון, אז עדיף לא להתאמן כלל עד לאחר השליש הראשון. אם יש לך הריון לא פשוט ואת מתאמנת במשך זמן רב לפני שנכנסת להריון אז זה יכול להיות בסדר להמשיך בשגרה שלך לאורך כל ההריון.

מיהו מאמן כושר ומה הם עושים?

מאמן כושר הוא מישהו שעוזר לך להישאר בכושר ולשפר את רמת הכושר שלך. מאמן כושר ילמד אותך איך להתאמן, לעשות דיאטה ולעשות פעילויות שונות שיכולות לעזור לך לרדת במשקל או לשמור על כושר.

אנשים מסוימים עשויים שלא לדעת מתי עליהם לספר למאמן שלהם שהם בהריון. ישנן סיבות רבות מדוע חשוב לספר למאמן שלך על ההיריון שלך בהקדם האפשרי:

– חשוב לבריאות התינוק שתהיה שגרת אימונים בטוחה לאורך כל ההריון. – בריאות התינוק עלולה להיות בסיכון אם האם עושה פעילות מאומצת מדי. – הצמיחה של התינוק עלולה להיפגע אם האם מתאמנת יותר מדי במהלך ההריון.

מאמן כושר הוא אדם המוסמך לתת עצות לגבי הדרכים הטובות ביותר להישאר בריא ולשמור על אורח חיים בריא. מאמני כושר עובדים גם עם אנשים עם מוגבלויות, כמו אלה עם מחלת פרקינסון.

יש מאמני כושר שמתמחים בעבודה עם נשים בהריון, בעוד שאחרים לא. יש ליידע את מאמני הכושר אם האדם שהם מתאמנים בהריון כדי שיוכלו לתת להם עצות כיצד לשנות את האימונים שלהם במהלך ההריון.
כדי לשמוע עוד מידע בתחום של מאמן כושר אישי נא לבדוק כאן: kalifit.co.il

יתכן שלמאמן כושר אין ניסיון קודם בעבודה עם נשים בהריון, לכן חשוב לאותו אדם להיות מעודכן לגבי השינויים המתרחשים במהלך ההריון וכיצד זה משפיע על האימונים.

מה אומרים המומחים?

המומחים אומרים שעדיף לספר למאמן כושר על הריון כבר בפגישה הראשונה.

חשוב להזכיר שמאמן כושר יכול להיות אדם שהוסמך על ידי הקולג' האמריקאי לרפואת ספורט, או שהוא יכול להיות מישהו שעבר הכשרה בכושר בקולג'.

כמו כן, חשוב לציין שישנן רמות שונות של אימון בכושר. ישנם מאמנים המתמחים בפיזיותרפיה וכאלה שמתמחים בירידה במשקל ובתזונה.

ההחלטה לספר או לא לספר למאמן שלך על ההריון היא החלטה אישית. מאמנים מסוימים עשויים לרצות שתצמצם את האינטנסיביות של האימונים שלך בעוד שאחרים עשויים לרצות שתמשיך בשגרה הרגילה שלך.

חשוב שתמצאי מאמנת שתבין מה זה אומר להיות בהריון ושיתמוך בך. אם מצאתם את האדם הזה, אז כדאי לספר לו על החדשות בהקדם האפשרי כדי שיוכל לעזור לבצע התאמות בשגרת האימונים שלכם ולשמור על בטיחותכם בתקופה זו.

איך להמשיך להתאמן בבטחה במהלך ההריון?

הריון הוא זמן רב של שינויים והתאמות, לא רק עבור האישה אלא גם עבור בן זוגה. אחת השאלות שכנראה יעלו היא איך להמשיך להתאמן בבטחה במהלך ההריון.

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג הפעילות הגופנית ועד כמה נמצאת האישה בהריון. לדוגמה, אם היא רצה או עושה אירובי רב השפעה, עדיף להפסיק את סוגי האימונים האלה לגמרי לפחות שלושה חודשים לפני שהיא נכנסת להריון. אם היא עשתה יוגה או הליכה, אין הגבלות על המשך הפעילויות הללו במהלך ההריון כל עוד היא מרגישה איתם בנוח.

הריון הוא תקופה שבה נשים רבות רוצות לשמור על כושרן ולהמשיך להתאמן.

חשוב לדעת שיש כמה תרגילים בטוחים במהלך ההריון, בעוד שאחרים עלולים להוביל לסיכונים בריאותיים.

מאמן אישי צריך להיות מודע להרגלי הפעילות הגופנית והצרכים של האישה ההרה. הם יכולים לייעץ באילו תרגילים ניתן להמשיך בבטחה במהלך ההריון, כמו גם להציע חלופות לאלו שלא.